دانلود رمان گل حسرت ⭐️

خلاصه:
دانلود رمان گل حسر گل حسرت روایت زندگی دختری است به نام رؤیا که در مدرسه ای مختلط پیش از انقلاب تحصیل کرده و با یکی از همکلاسی هایش به نام امان دچار مشکلی غیرقابل حل شده است، مشکلاتی که ریشه در روابط غلط والدینشان دارد. او برای حفظ آبرویی که امان به خطر انداخته مجبور به انتخابی می شود که تمام زندگی اش را درگیر می کند…..

نام کاربری نویسنده:لیلی تکلیمی
نام رمان:گل حسرت
ژانررمان: اجتماعی عاشقانه

مقدمه:

نگارش این کتاب در سال ۱۳۷۹ هجری شمسی آغاز شد، ابتدا فقط شصت صفحه بود که استخوان بندی داستان را تشکیل می‌داد، سپس درطول پانزده سال به یاری خداوند پروبال گرفت و با وسواس و دقت بسیار ویرایش و بازنویسی شد تا محصول آن رمان حاضر شده و تقدیم شما خوانندگان محترم می‌گردد.

 

دانلود رمان گل حسرت

دانلود رمان گل حسر

 

مطمئناً این اثر به عنوان اولین رمان بلند من دارای کم وکاستی های بسیاری است که امیدوارم دوستان و عزیزان مرا بابت چنین قصوری ببخشند.
سالهاست با شخصیت های این داستان زندگی کرده‌ام و به آن‌ها عشق ورزیده ام و امیدوارم این حساس ناب را توانسته باشم به قلب مهربان شما هدیه کنم.

گل حسرت روایت زندگی دختری است به نام رؤیا که در مدرسه ای مختلط رمان طنز پیش از انقلاب تحصیل کرده و با یکی از همکلاسی هایش به نام امان دچار مشکلی غیرقابل حل شده است، مشکلاتی که ریشه در روابط غلط والدینشان دارد. او برای حفظ آبرویی که امان به خطر انداخته مجبور به انتخابی می شود که تمام زندگی اش را درگیر می کند…..نگارش این کتاب در سال ۱۳۷۹ هجری شمسی آغاز شد،

لیلی تکلیمی
مهرماه ۱۳۹۴
تهران

قسمت دانلود

لینک های دانلود به درخواست نویسنده پاک شد

 

پیشنهاد می‌شود

رمان بخت لاجوردی | س.سرحدی

رمان نُتِ اضافه | Fatemeh.M 

دانلود رمان گذر از فردا

دانلود رمان این بود زندگی

رمان بی‌سرزمین 

 

4/5 - (3 امتیاز)

منتشر شده توسط :REZA_M در 2798 روز پیش

بازدید :3599 نمایش

این کتاب را به اشتراک بگذارید ..

نام رمان

نام رمان:

نویسنده

نویسنده:

ژانر

موضوع:

طراح

طراح:

تعداد صفحات

تعداد صفحات:

منبع

منبع:



افزودن نظر