دانلود رمان قبل از شروع اختصاصی یک رمان

دانلود رمان قبل از شروع اختصاصی یک رمان

 

دانلود رمان قبل از شروع اختصاصی یک رمان

 

خلاصه :

دانلود رمان قبل از شروع اختصاصی یک رمان در مورد دختری به اسم نارینه است که خواهر ناتنیش در شرف ازدواج با فرشید است .پسری که عموی بسیار ثروتمندی داره که تنها ۶ سال از خودش بزرگتره و همه جوره تکه . نارینه گرچه از مادر با خواهر و برادرش جداست اما فامیلیه متفاوتی با اونها هم داره! و همین سبب میشه که عموی نامزد خواهرش ،آدلان سر این موضوع اونو به هم بریزه!

نام : قبل از شروع

نویسنده : مهسا زهیری

کسی در اون عمارت خواهان نارینه نیست و آدلان با آزار و کل کل هاش بیشتر روزگار رو برای نارینه سخت کرده
نارینه که حس مخفی متفاوتی نسبت به ادلان داره سعی میکنه که خودش رو با پرورش ماهی سرگرم کنه ولی احتیاج به راهنما داره که اونو هم ادلان براش پیدا میکنه
به نظر میرسه ادلان هم عاشق نارینه ی بداخلاق و لجوج شده اما واقعا این عشقه؟…..پایان خوش..

نویسنده رمان های قبل از شروع | تنها نیستیم | فصل بادبادک ها | ستاره ی پنهان

 

قسمت دانلود

 

2.5/5 - (2 امتیاز)

منتشر شده توسط :PARISA در 2669 روز پیش

بازدید :3912 نمایش

این کتاب را به اشتراک بگذارید ..

نام رمان

نام رمان:

نویسنده

نویسنده:

ژانر

موضوع:

طراح

طراح:

تعداد صفحات

تعداد صفحات:

منبع

منبع:



دیدگاه خود را بنویسید . تعداد نظرات : ( 4 )


  1. زهرا گفت:

    بیش از حد افتضاح بود

  2. سعیده گفت:

    مثل همه رمانهاشون عالی و بی نقص بود
    هم از نظر موضوع و هم نثر روان و بدون غلط نگارشی و املایی
    ممنون از نویسنده و مدیر سایت

  3. ثنا گفت:

    نمیشه گفت رمان عالی بود اما بدهم نبود قلم نویسنده خوب بود از جملات طنز خوب و به جایی هم استفاده شده بود ن انقدر کم بود ک داستان بی روح باشه و ن انقدر زیاد ک دل رو بزنه فضای عاشقانه خوب و ارومی داشت و ای کاش این قضیه شرط گذاشتن آدلان برای اینکه نارینه عاشقش بشه ک خیلی کلیشه ای بود وجود نداشت در لین صورت یک عاشقانه ی خوبو ب دور از کلیشه ساخته میشد متاسفانه نقطه ضعف داستان اخرش بود که ب صورت کاملا ابکی و هول هولی تموم شد و ذهن من ب عنوان مخاطب و خواننده پر از سوال های بی جواب هست هرچند افراط در توضیح ی سری مسائل در رمان از جذابیت اون کم میکنه اما انقدر هم سر سری گذشتن اصلا جداب نیست هیچ توضیحی در رابطه با نارینه و گذشتش و حتی رابطش با ارمان و پدرش یا همون داییش گفته نشد و انگار نویسنده فقط این ایده رو نوشته بود و اصلا راجبش فکر نکرده بود اما در کل خوندن رمان خالی از لطف نیست.

  4. خودم گفت:

    با نظر ثنا کاملا موافقم تمام نظرات رو بیان کردی ثنا جون , یک.مورد دیگه اینکه غلط های املایی هم داشت که متاسفانه در اکثر رمان های مجازی وجودداره مثل کلمه عمارت که در بیشتر رمانها به غلط امارت نوشته میشه و ….

افزودن نظر