دانلود رمان نقاب ابلیس ⭐️

خلاصه رمان :

دانلود رمان نقاب ابلیس زیاد خوانده‌ایم درباره وقایع دانشگاه و کافی شاپ و…؛ اما این رمان متفاوت است. بیایید یک‌بار هم بنشینیم پای حرف مذهبی‌ ترها. پای درد و دل‌هایشان، دغدغه‌هایشان، شوخی‌هایشان و حتی عاشق شدن‌شان…! بیایید سری هم به دنیای دوست داشتنی‌شان بزنیم و چند روزی را با آن‌ها بگذرانیم.

داستان، داستان جوانی هم سن و سال توست؛ شاید کمی بزرگ‌تر یا کوچک‌تر. یکی از همان جوان‌های امروزی؛ جوانی که می‌خواهد مرز بین دوست و دشمن را بشناسد؛ و ناگاه خود را در اردوگاه دشمن می‌یابد.

جوانند اما جنس انتخاب‌هایشان فرق می‌کند؛ از جنس مبارزه است. دهه هفتادی‌اند؛ اما دقیقا در میدان جنگی ایستاده‌اند، هزاربار سخت‌تر از جنگ سخت.

در جنگ سخت، ابلیس رو به رویت می‌ایستد و شمشیر می‌کشد؛ اما در جنگ امروز، ابلیس نقاب فرشته بر چهره می‌زند و پنجه آهنینش را زیر دست‌کش مخملی پنهان می‌کند.

جوان‌های این رمان، قرار است نقاب را از چهره ابلیس کنار بزنند…!

بسم رب الحسین(ع)…

«به جای مقدمه»

راستش رو بخواید، اول نمی خواستم این رمان رو اینجا منتشر کنم؛ خیلی فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که باید منتشر بشه. قبل انتشار هم قرآن رو باز کردم و آیه ۳۶ سوره مبارکه اسراء اومد که هم به داستان خیلی مرتبطه و هم خیلی دوستش دارم: «وَ لا تَقفُ ما لَیسَ لَکَ به عِلمٌ، انَّ السَّمعَ و البَصَرَ و الفُؤادَ کُلُّ اولئکَ کانَ عَنهُ مَسئولاً.(و از چیزی که به آن علم نداری پیروی نکن، زیرا گوش و چشم و قلب دربرابر آنچه به آن اعتقاد دارند مسئولند.)».

خب قبلش باید چندتا نکته مهم رو بگم: اول اینکه من شخصا نویسنده این رمان نبودم و دراصل من فقط کار ویرایش رو برعهده داشتم. اما بقیه دوستانی که بار روی دوششون بوده، نخواستن نامشون فاش بشه؛ و قرار شد منو بفرستن جلو!!! به دلایلی که بعدا میگم. این رمان، در واقع دو جلد هست که توسط یه تیم فرهنگی نوشته شده و توی سایت و کانالش منتشر شده. اما بعد به دلایلی، تصمیم گرفتیم هر دو جلد رو(روزهای با تو بودن و بهشت جهنمی) باهم ادغام کنیم و یکم تغییرش بدیم.

دانلود رمان نقاب ابلیس

دانلود رمان نقاب ابلیس

 

دوم: رمان رو زود قضاوت نکنید، ممکنه بیست قسمت اول(یعنی همون فصل اول) یکم خسته کننده باشه اما محتوای خوبی داره و پیشنهاد میکنم حتی چند دور بخونیدش. فصل اول خلاصه شده «روزهای با تو بودن» هست که چون فکر کردیم ممکنه حوصله همشو نداشته باشین، از سر و تهش زدیم و پنجاه صفحه ش حذف شد(!!) و یکمم روند داستان رو تغییر دادیم. اما نسخه اصلی توی سایت اقدام موجوده و اگر کسی خواست میتونم دراختیارش بذارم.

سوم: محتوای فصل اول، چکیده یه عالمه مقاله موثق و مستنده که توسط کارشناسان ارشد فضای مجازی نوشته شده و یکی از اون کارشناسان ارشد(که واقعا خیلی کارشون درسته و بنده خیلی بهشون ارادت دارم) همه این مقالات رو به زبان روان و ساده و خیلی خلاصه شده توی جریان رمان گذاشته. اصل مقالاتش موجوده توی سایت.

چهارم: فصل دوم(بهشت جهنمی)، کامله و چیزی ازش کم نکردیم و البته جذابتر از فصل اوله. فصل دوم نتیجه ساعتها مطالعه و تحقیق و مصاحبه(غیرمستقیم) و مشاهده و انالیز اخبار و فیلم های دوربینای مداربسته و فیلم ها و پیام های منتشر شده توی فضای مجازیه که البته بهش رنگ داستانی دادیم و اسامی اشخاص و مکان ها واقعی نیست. انتشار فصل دوم میتونه برام گرون تموم بشه اما خودم رو در برابر امام زمان(روحی فداه) و مردم و مخصوصا جوونای کشورم مسئول میدونم. و برای همین بود که بقیه همکارا حاضر نشدن نامشون منتشر بشه (و نبایدم میشد).

اینم بگم که انتشار این رمان، الان و توی دی ماه خالی از لطف نیست. چرا؟ بعدا می فهمید…!

خلاصه که ازتون میخوام حتما حتما حتما رمان رو تا آخر بخونید و قضاوت نکنید. چون پای این رمان خیلی هزینه دادیم و واجبه که این مطالب رو بدونید…

 

برترین رمان های انجمن یک رمان:

رمان جعبه ی پاندورا |سیده پریا حسینی

رمان باران عشق و غرور | zeynab227

رمان کسر آسا | roro nei30

دانلود رمان عشق از سوی اجبار

4/5 - (5 امتیاز)

منتشر شده توسط :REZA_M در 1472 روز پیش

بازدید :4999 نمایش

این کتاب را به اشتراک بگذارید ..

نام رمان

نقاب ابلیس

نویسنده

فاطمه شکیبا(فرات)

ژانر

اجتماعی، سیاسی

طراح

نگار173

تعداد صفحات

154

منبع

یک رمان

اندروید

دانلود فایل apk

پی دی اف

دانلود فایل pdf



دیدگاه خود را بنویسید . تعداد نظرات : ( 3 )


  1. فاطمه گفت:

    سلام.کتاب نقاب ابلیس ، متن بسیار خوبی داشت، نگارش و موضوع هم خیلی توب بود.ممنونم که از این دست کتاب ها هم در سایت دیده شد بالاخره…. انشاالله منجر به اگاهی بشه
    از نویسنده بسیار ممنونم

  2. فاطمه شکیبا گفت:

    لطف دارید بزرگوار. ممنون

  3. مهسا گفت:

    سلام نویسنده محترم من یک مادر ۳۱ ساله هستم که از نوجوانی علاقه ی زیادی به رمان خواندن داشتم و الان هم گاهی بی خوابی هامو با رمان پر میکنم اول از همه یه خدا قوت بهتون میگم بابت موضوعاتی که انتخاب میکنید ولی به نظر من یه کمی چاشنی عشق لحظات خوب خانوادگی رو بیشتر کن تا رده سنی پایین تر جذب بشن و مشتاق خواندن، چون واقعا نوجوان و جوان ما به این آگاهی در اجتماع نیاز داره
    ان شاءالله این نوشته ها باقیات صالحات آخرت شما باشن

افزودن نظر