دانلود رمان حسرت نازنین ⭐️

خلاصه:
دانلود رمان حسرت نازنین  داستانی زیبا و پر تلاطم،داستانی برگرفته از عمق احساس آدمی،داستان جاری شده با اشک…داستانِ تنهایی و معصومیت دختری به نام نازنین در رویارویی با عشقی به نام علیرضا و قصه ی تنهایی در حین وجود عشق و معصومیت در رویارویی با رازی پنهان و دست به گریبان شدن با موج و طوفان بر آمده از افشای این راز و در اِنتها پدیدار شدن حسرت در حین عاشقی.

قسمتی از رمان جدید :

صدای جیغ بلندش سکوت خانه را در هم شکسته بود. دستی به پیشانی داغ و پر دردم کشیدم، با تمام عشقی که به او داشتم باز هم خسته بودم.

دانلود رمان حسرت نازنین

دانلود رمان حسرت نازنین

 

جعبه ی قرص های آرامبخش را از روی میز برداشته و به سمت اتاق رفتم. در را به آرامی باز کرده و نگاهم را به او دوختم، به او که روزی آرامش زندگی دو نفریمان بود. دیگر جیغ نمی کشید، حال تنها اشک هایش بود که روی گونه اش می چکید. زانوان نحیفش را در آغوش کشیده و بی صدا اشک می ریخت.

دلم می خواست این جسم ضعیف و رنجور را در آغوش بگیرم. جلو رفته رمان عاشقانه و کنارش روی تخت نشستم اما حتی سر بلند نکرد تا نگاهم کند. مدت ها بود که جز نگاهی سرد و یخ زده هدیه ی دیگری برای من نداشت و حال آن را نیز از من دریغ می کرد.
– باز خواب بد دیدی؟
باز هم سکوت و سکوت و سکوت. قرص را مقابلش گرفتم، آن را با کمی آب بلعید و آرام روی تخت دراز کشید‌. چشمانش را بست و چیزی زیر لب زمزمه کرد که نشنیدم. دیگر نمی توانستم خود را مهار کنم، کنارش دراز کشیده و تن نحیفش را در آغوش گرفتم. 

 

 

 

پیشنهاد می‌شود

رمان ماهی که در شب تاریک درخشید | مرضیه موسوی

 رمان سخت اما شیرین | آیناز نعمت زاده

دانلود رمان درخشش ماه در سایه انتقام

دانلود رمان دوباره در آغوشم بگیر

رمان آشور ⭐️

 

 

 

لینک دانلود به درخواست نویسنده پاک گردید

امتیاز شما به این رمان

منتشر شده توسط :PARISA در 2059 روز پیش

بازدید :4380 نمایش

این کتاب را به اشتراک بگذارید ..

نام رمان

نام رمان : حسرت نازنین

نویسنده

نویسنده : سوگند صیادی

ژانر

ژانر : عاشقانه

طراح

طراح : Lady Green

تعداد صفحات

تعداد صفحات : 434



افزودن نظر