دانلود رمان دل آزار ⭐️

معرفی رمان:

دانلود رمان دل آزار _ دل‌آزار از دلی می‌گوید که زخم خورده‌ی روزگار است. روایت از مردی‌ست که مردانگی‌اش در این دنیای نامرد کار دستش می‌دهد و گره‌ای بر راه عاقبتش می‌اندازد.
حال گره‌ی کور زمانی بر ریسمان زندگی این شخص می‌افتد که دخترِ مریم نامی سد راهش قرار می‌گیرد و به معنی تمام زندگی او را دستخوش تغییر می‌دهد. برای نجات آن دخترک پیشقدم می‌شود اما غافل از اینکه این مردانگی‌ها تنها او را به دام مشکلات می‌اندازد و سختی‌هایِ روزگار بیشتر از قبل کمرش را خم می‌کند. و نامردی دنیا زمانی به اوج می‌رسد که او دل باخته و طعم رفاقت را چشیده؛ اما چه می‌توان کرد که نمی‌شود مقابل سرنوشتِ به سیاهی نوشته شده ایستاد.

 

دانلود رمان دل آزار

دانلود رمان دل آزار

 

 

قسمتی از رمان:

صورت استخوانی و گونه‌های گود افتاده‌اش، ظاهری جالب برایش نمی‌ساخت. نوعی نفرت در حالات نگاه و رفتار و حرکاتش مشهود بود، نفرتی که گویی از بدو تولد تا همان سن از عمرش به همراه داشت. کم حرف می‌زد، به کسی نگاه نمی‌کرد.
می‌گفتند مثل آدم زندگی می‌کند، کاری به کار کسی ندارد و پی زندگی خودش است؛ اما او اصلاً زندگی نمی‌کرد! آن‌قدر غرق در خیالات بود که یادش می‌رفت حرف بزند، نگاه کردن به خیابان را بیشتر از نگاه به انسان، دوست داشت.
از خیره شدن به خیابان خالی‌ از انسان لذت می‌برد. چند قدمی راه رفت. کنار توله‌سگ ولگردی که در خود پیچیده بود، ایستاد و کنارش نشست. سیگاری را که از دکّه‌ی سر راهش خریده بود، از جیبش بیرون آورد و روشن کرد. رمان اجتماعی دل آزار
وقتی به سیگار پک می‌زد، صورت بر هم ریخته‌اش بیشتر در هم می‌رفت و گونه‌هایش گودتر می‌شد.
کلاه بافتنی سیاهی را که مادرش برایش بافته بود تا روی ابروهای پهن پر پشتش کشیده بود. شال‌گردن بلندی هم دور گردنش بسته بود. در آن هوای سرد پاییزی واقعاً آن ‌همه پوشش لازم بود.

 

پیشنهاد می‌شود

رمان لبه‌ی جهان | کیارا شریفی

رمان اِدمان | مریم شکیبائی 

دانلود رمان رهایش

دانلود رمان پسرک بی رنگ و رخ

رمان یاغی

امتیاز شما به این رمان

منتشر شده توسط :PARISA در 1007 روز پیش

بازدید :6067 نمایش

این کتاب را به اشتراک بگذارید ..

نام رمان

دل آزار

نویسنده

پوررضا آبی‌بیگلو

ژانر

اجتماعی / تراژدی

طراح

غزل زندی

تعداد صفحات

96

منبع

یک رمان

اندروید

دانلود فایل apk

پی دی اف

دانلود فایل pdf



دیدگاه خود را بنویسید . تعداد نظرات : ( 4 )


  1. ستاره لطفی گفت:

    موفق باشی حیدرجان. رمانت عالیه.

  2. مریم گفت:

    سلام وقتتون بخیر .من بی نهایت قلم شما رو دوست دارم و بابتش ازتون سپاس گذارم… البته مشتاق خوندن جلد دوم خیت مات هم هستم و باید بگم که انتظار سخت شده پس ازتون خواهش میکنم که هرچه زود تر این داستان جذاب رو کامل و منتشر کنید.
    __________________________
    جناب مدیر فایل پی دی اف دانلود نمیشه

    • REZA_M گفت:

      سلام
      خیلی ممنون از این که رمان باب میل شما بوده و شما با مطالعه اون لذت بردید
      چشم فایلم اصلاح میشه

  3. روناهی گفت:

    سلام پی دی افش رو قرار بدید لطفا

افزودن نظر