رمان تار بی صوت ⭐️

معرفی رمان:

رمان تار بی صوت _ مردم می‌ترسند، از مرگ، از تنهایی، از رفتن، از جدایی… . اما بزرگ‌ترین ترس‌شان رو به‌رو شدن با خود واقعی‌شان هست. تمام‌ آدم‌ها قسمت تاریکی دارند و این تاریکی، زمانی به سراغ‌شان می‌آید، که دیگر کاری از دست‌شان ساخته نیست!
چَکاوَک دختری روستایی، به پیشنهاد غریبه‌ای به تهران می‌آید؛ تا استعدادش در خواندن کشف شود. اسیر اتفاقاتی ناگوار می‌شود که پایان ندارد!

 

رمان تار بی صوت

رمان تار بی صوت

 

قسمتی از رمان:

عشق را باید به بقالِ محل فروخت، آن‌ هم اگر به‌جایش مواد غذایی بدهد!
این را زمانی با خودش گفت که شکم‌اش پر از خالی بود. خیابان‌های شهر شلوغ‌تر از چیزی بودند که فکر می‌کرد! دلش می‌خواست زودتر صدایش به گوش جهانیان برسد. او از راه‌ رفتن خسته بود. پاهایَش دیگر همراهی‌اش نمی‌کردند و سخت بود سوار ماشین‌هایی که جلویش متوقف می‌شدند، نشود!
دست بُرد بر جیبِ پالتویِ زوار در رفته‌اش، که هیچ به ساکنین این محله نمی‌آمد! موبایلش را بیرون کشید، شماره‌ی چکاد را گرفت. چکاد جوانی بود که در یکی از برنامه‌های اجتماعی، با او آشنا شده بود. زمانی که چَکاد صدایِ آوازِ او را شنید، کاری را کرد، که هیچ‌کَس برای او نکرده بود. تشویق‌اش کرد، گفت بخوان که صدایَت بهشت را میهمانِ گوشِ‌ ما می‌کند. حال آن‌که مادرش زمانِ خواندن او
«استغفرالله»‌ گویان، از شنیده شدن صدایش منع‌اش می‌کرد‌. می‌گفت:
– دخترجان! دختر نباید سراغ این دلقک بازی‌ها برود. مانند دخترانِ همسایه بنشین، خانه‌داری یاد بگیر، تا یک‌وقت شوهرت لَنگ نماند.
چکاوک سادگی‌اش را، همان‌طور ظرافتش را، از او به ارث برده بود. گویی پدرِ نداشته‌اش هیچ ارثیه‌ای برایش نگذاشته بود. همان‌طور که پیش از تولد او هم، جان‌ به‌جان آفرین تسلیم کرد. زنِ حامله‌اش را در بدترین زمانِ ممکن، تنها گذاشت.

 

انتشار رایگان رمان در هر مکانی پیگرد قانونی دارد، از نظر اخلاقی نیز کار صحیحی نمی‌باشد.

قیمت این رمان ۱۵.۰۰۰ تومان می‌باشد.

لینک خرید نسخه کامل رمان تار بی‌صوت می‌شود:

 

رمان تار بی صوت

 

 

4.5/5 - (17 امتیاز)

منتشر شده توسط :PARISA در 434 روز پیش

بازدید :8731 نمایش

این کتاب را به اشتراک بگذارید ..

نام رمان

تار بی صوت

نویسنده

فاطمه فاطمی

ژانر

تراژدی / جنایی / ترسناک

طراح

مائده شمس

تعداد صفحات

214

منبع

یک رمان



دیدگاه خود را بنویسید . تعداد نظرات : ( 9 )


  1. PETROVA.MIR گفت:

    از جذابیت این رمان هر چقدر بگم، بازم کم گفتم
    یعنی شما طرفدار هر ژانری از جنایی، ترسناک و تراژدی باشید این رمان میشه بهترین رمانی که خوندید…عیارسنجش گویای زیبا بودن رمان هست. به دوستداران ژانرهای جنایی، تراژدی و ترسناک این رمان قطعا به دلتون میشینه و از اون رماناست که با خودت میگی “یعنی بعدش چی میشه؟”
    فاطمه جانم قلمت خیلی گیراست خوشحالم که اثر زیبات رو خوندم…با آرزوی موفقیت بیشتر برای تو♥️

  2. ناشناس گفت:

    این رمان رو به محض اینکه آپلود شد خوندم. اصلا هنوز بابت اتفاقات و همچنین آخرش توی شوک هستم…دم نویسنده گرم هر چی جلوتر میرفتم اتفاقات برام غیرقابل حدس میشد…ترسناکی داستان دستو پاتونو یخ میکنه.
    در کل دم نویسنده عزیز گرم با نوشتن همچین رمان خفنی👌🏻⚡️
    منتظر رمان‌های بعدیت هستم.

  3. ناشناس گفت:

    پیشنهاد میشه به شدت هم پیشنهاد میشه.
    به عنوان یک رمان باز، و طرفدار رمان‌های جنایی و ترسناک تار بی صوت بهترین رمانی بود که خوندم.‌..از خریداری این جذاب پشیمون نمیشید.
    الحق تیزرش هم کلی خفنه✨️😎
    تشکری فراخ از سایت خوب یک رمان که همچین نویسنده‌های خفنی داره.

  4. ناشناس گفت:

    خفن خفن خفن
    من با تیزرش به خوندن جذب شدم و فهمیدم کامنت‌ها همچین بی‌راهم نمیگن واقعا داستانی غیرقابل حدس بود و آدرنالین رو می‌برد بالا….
    دم نویسنده حسابی گرم…پیشنهاد میشه
    خداقوت خفن😎

  5. ناشناس گفت:

    تبریک میگم به فاطمه عزیزم بابت به نگارش درآوردن همچین رمان پرهیجان و جذابی، زندگی چکاوک خیلی زیاد با فراز و فرود همراه بود و من خدا خدا می‌کردم پایانش تلخ تموم نشه؛ ولی تو شوکه‌م کردی….خداقوتی جانانه بهت میگم خوش‌قلم♥️
    #پیشنهاد_میشه
    از خریدتون پشیمون نخواهید شد یک رمانی‌های عزیز

  6. راحله گفت:

    تبریک و خسته نباشید میگم به خالق این رمان زیبا
    قطعا از خوندن تار بی‌صوت پشیمان نمیشین
    خط به خط قصه و تمامی فراز و فرودهای رمان شما رو به وجد میاره…

  7. سونیا گفت:

    این رمان حرف نداره من بکی از مخاطب‌های دائمی‌ش بودم و با غم‌های چکاوک ناراحت شدم و با ترس‌هاش خو گرفتم نویسنده در این رمان عالی عمل کرده و بهترین رمان ترسناک و تراژدیی بود که مطالعه نکردم

    خسته نباشید خدمت نویسنده‌ی عزیز عرض میکنم و بی‌صبرانه منتظر رمان‌های دیگه‌ی ایشون هستم

  8. زینب. ج گفت:

    ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت نویسنده‌ی محترم به ایشان بابت نگاشتن چنین رمانی تبریک عرض میکنم
    شخصیت پردازی چکاوک چکاد و دیگر کارکترها به قدری ملموس و قابل باور است که مخاطب خود را همراه و همدل شخصیت‌ها می‌یابد و خواه ناخواه به دنبال پیرنگ کشیده می‌شود این رمان در ژانر تراژدی و ترسناک متمایز و بس بکر است و خوانش آن را به علاقه‌مندان این ژانرها پیشنهاد میکنم

  9. نارین گفت:

    این رمان رو زمانی که درحال تایپ بود می‌خوندم و واقعا به قلم نویسنده‌ی عزیز باید تحسین گفت با این حجم از تراژدی‌ای که با قلم زیباش پوشش داده و غمی امیخته با ترس رو برای خواننده‌هاش به ارمغان میاره. حالا که فایل کاملش رو دوباره دریافت کردم به شدت مشتاقم یه بار دیگه این اثر زیبارو بخونم و درود بر فاطمه‌ی عزیز که کارهاش همیشه تک و خاص هست.

افزودن نظر