ارزش توییتر ۶ میلیارد دلار افت کرد

ارزش توییتر ۶ میلیارد دلار افت کرد

ارزش سهام توییتر در پی اعلام کاهش تعداد کاربران فعال ماهانه‌اش ۲۰.۵ درصد افت کرد.

ارزش توییتر 6 میلیارد دلار افت کرد

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات باشگاه خبرنگاران پویا؛ آنطور که گاردین گزارش داده

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات باشگاه خبرنگاران پویا؛ آنطور که گاردین گزارش داده این دومین کاهش بزرگ ارزش توییتر پس از عرضه عمومی در سال ۲۰۱۳ است زیرا پیش از این و هم‌زمان با انتشار خبر پاک کردن یک میلیون حساب کاربری که شامل حساب‌های تقلبی یا اکانت‌های با محتوای توهین‌آمیز بودند، ۵.۸ میلیارد دلار از ارزش بازار این شبکه اجتماعی کاسته شد.

جالب است این کاهش ارزش توییتر یک روز پس از افت ۱۲۳ میلیارد دلاری ارزش فیس‌بوک اتفاق افتاده است اما ظاهرا سهامداران توییتر باید منتظر افت بیشتری در ارزش این شبکه اجتماعی باشند زیرا از طرف این شرکت به سرمایه‌گذاران گفته شده که در راستای سالم‌سازی این پلت‌فرم، اکانت‌های بیشتری که محتوای توهین‌آمیز را نشر می‌دهند، مسدود خواهد شد.

این شبکه اجتماعی در ماه‌های مِی و ژوئن حدود ۷۰ میلیون حساب کاربری تقلبی یا شامل محتوای توهین‌آمیز را حذف کرد که البته رسانه‌ها گفته‌اند بخشی از این اقدام مربوط به تحت فشار قرار گرفتن این شبکه از سوی کنگره پس از انتخابات ۲۰۱۶ ایالات متحده است تا حساب‌های جعلی را حذف کند.

براساس گزارش‌ها تعداد کاربران توییتر از ۳۳۶ میلیون نفر در آوریل به ۳۳۵ میلیون نفر کاهش یافته و ارزش این شبکه نیز با ۶ میلیارد دلار کاهش مواجه شده است.

منبع:خبرگذاری تسنیم

منتشر شده توسط :meli770 meli770 در 2089 روز پیش

بازدید :987 نمایش

این کتاب را به اشتراک بگذارید ..


افزودن نظر