چطور میتوانیم یک نویسنده موفق باشیم؟

چطور میتوانیم یک نویسنده موفق باشیم؟

بیایید یه بازی کنیم. بازی با نام چطور می توانم نویسنده موفقی باشم.این بازی آسان نیست.برخی از نویسنده ها حتی نزدیک به ۲۰ سال مشغول انجام این بازی بوده اند. می خواهیم در اینجا به شما قواعد بازی را یاد بدهیم تا بتوایند این بازی را به نفع خود به پایان ببرید.
۱- دچار حواس پرتی نشوید: زمانی که شروع به نوشتن می کنید مراقب باشید که مدام حواس شما پرت کارهای متفرقه مانند چک کردن شبکه های اجتماعی و یا فکر کردن در مورد مسائل دیگر مانند حوادث خوب و یا بد زندگی تان نشود. باید تمام تمرکز خود را روی نوشتن بگذارید.
۲- از نوشته هایتان مراقبت کنید: نوشته های شما باعث غرور و لذت شما می شود پس باید خیلی مراقب آنها باشید. نوشته های خود را بدون توجه به اینکه به دست چه کسی می رسد به جاهای مختلف ارسال نکنید.
۳- تمرین کنید: این کاملا واضح است که اگر می خواهید در نوشتن موفق باشید باید وقت و انرژی زیادی را صرف تمرین کنید.بسیاری از افراد هستند که تصور می کنند محبوبیت به راحتی به دست می آید اما در اشتباهند. با ما اعتماد کنید. سعی کنید نوشته های نویسنده های بزرگ و برجسته را مطالعه و تا آنجا که می توانید بنویسید.
۴- آگاهی از قواعد: سعی کنید قواعد نگارش را یاد بگیرید و مطمئن شوید که نوشته های شما ویرایش شده و بدون اشتباه و ایراد هستند.برای این کار می توانید از مجلات و کتاب های مختلفی که قواعد نگارش را یاد می دهند استفاده کنید.
۵- خوش بین باشید: شاید نوشته خود را برای افراد مختلف بفرستید و صندوق نامه شما پر شده باشد از نامه هایی که نوشته شما را رد کرده اند. این نباید عاملی شود که نوشتن را رها ونوشته های خود را دور بیندازید. فراموش نکنید که همه نویسنده های خوب زمانی نویسنده های بد بودند. نا امید نشوید . تصور کنید آن نامه هاهمه نامه های محبت آمیز و فدایت شوم هستند.
آیا به ۵ قاعده بالا دقت کردید؟ توانستید آنها را رعایت کنید. اگر نتوانستید ناراحت نباشید. اگر انگیزه قوی برای نویسنده شدن داشته باشید حتما به مرور این ۵ قاعده را می آموزید و برنده این مسابقه خواهید شد.

1926031673
منبع:Huffington Post

 

منتشر شده توسط :meli770 meli770 در 2076 روز پیش

بازدید :772 نمایش

این کتاب را به اشتراک بگذارید ..


افزودن نظر