دانلود رمان ریان

دانلود رمان ریان

 

دانلود رمان ریان

 

قسمتی از رمان :

وفتی به بلندترین نقطه از کوهی که همیشه بدانجا میرفت، رسید. لبخند فاتحانه و زیبایی زد و چند نفس عمیق کشید. بعد روی تخته سنگی نشسته تا ریتم ضربان قلبش به حالت عادی بازگردد . آنگاه با شعفی وصف ناپذیر و نگاهی تحسین آمیز دشتهای فراخ و زمین های وسیع اطراف را از نظر گذراند.

 

پیشنهاد می شود

دانلود رمان فرشته مرگ

 

ادامه قسمتی از رمان :

رودخانه کم آب همچون ماری پیچ و تاب خوران ان دورها، درست آن سمت جاده خاکی به آرامی به پیش میرفت. نگاهش با رقص بیدهای مجنون حاشیه رودخانه به رقص درآمد و اوج گرفت.

برق کوچکی در کرانه آسمان نظرش را جلب کرد. آنجا در گوشه آسمان ، لشکر عظیمی از ابرهای خاکستری و تیره به آرامی پیش می امدند. همانطور که سر به آسمان داشت ، چشمانش را بست و ریه هایش را از هوای پاک کوهستان پر کرد  تا آرام آرام تمرکز بگیرد و در خویش فرو رود. ولی ناخواسته به یاد پدر و برادرش افتاد.

باد جدلهای بی اساس آن دو، خاطرش را مکدر ساخت.هیچ وقت نتوانسته بود بین آن دو، یکی را محق بداند . آن دو به طرز شگفت آوری به یکدیگر علاقمند و به طرز وحشتناکی اختلاف سلیقه داشتند. در واقع اختلاف نظر آن دو اختلاف نظر دو نسل بود. دو نسل که قادر به درک یکدیگر نبودند.

ولی او عقاید و اعتقادات خودش را داشت . آرام بود و از طبعی لطیف و ملایم برخوردار. به همین سبب مورد علاقه و اعتماد هر دو طرف بودند.

چشم گشود و باز به لشکر عظیم ابرهای خاکستری و خشمگین نگاه کرد.میتوانست تیغه های برقی که سینه های ابرها را میشکافت را ببیند.

 

پیشنهاد می شود

رمان سراب رد پای تو | مریم علیخانی کاربر انجمن یک رمان

3.5/5 - (2 امتیاز)

منتشر شده توسط :PARISA در 2166 روز پیش

بازدید :4041 نمایش

این کتاب را به اشتراک بگذارید ..

نام رمان

نام رمان : ریان

نویسنده

نویسنده : زینب حسینی

ژانر

ژانر: عاشقانه

طراح

طراح : هکرقلب

تعداد صفحات

تعداد صفحات : 90 PDF

اندروید

دانلود فایل apk

پی دی اف

دانلود فایل pdf

فایل جاوا

دانلود فایل جاوا



افزودن نظر