داستان کوتاه خاطرات یک دزد دریایی ناتمام (الدورادو) ⭐️

معرفی داستان:

دانلود داستان کوتاه خاطرات یک دزد دریایی ناتمام (الدورادو) _ خاطره‌نویسی‌های یک دزد دریایی به نام شوآن لئوپاردو است که در اول جوانی ناخواسته وارد کشتی دزدان دریایی می‌شود و چون وجود خانوم‌ها در کشتی ممنوع است هویت خود را پنهان می‌کند و خودش را یک مرد جا می‌زند. سپس شورش علیه کاپیتان کشتی یعنی ادوارد تیچ، هویت واقعی‌اش به عنوان یک زن را فاش می‌کند. شاید برایتان سوال باشد که چرا نام این مجموعه خاطرات یک دزد دریایی ناتمام است! شوآن لئوپاردو یعنی شخصیت اصلی این مجموعه داستان، برخلاف غرور و هوشی که دارد معتقد یک انسان تمام و کامل نیست بنابراین نام نوشته‌هایش را «خاطرات یک دزد دریایی ناتمام» گذاشت.

 

داستان کوتاه خاطرات یک دزد دریایی ناتمام (الدورادو)

داستان کوتاه خاطرات یک دزد دریایی ناتمام (الدورادو)

 

قسمتی از داستان:

واقعا قدم زدن بر روی خشکی به من آرامش میده چون خیلی وقته که بر روی دریاها سفر میکنم. من، رابین و جک هر سه‌تامون توی بازار قدم میزدیم. فروشنده‌ها فریاد می‌زدن و کالاهاشون رو تبلیغ می‌کردن. هیچکس نباید از هویت ما سه نفر با خبر بشه چون اگه کسی بفهمه متاسفانه باید بگم که ما رو به جرم دزدی و غارت در دریاها دستگیر میکنن و مرحله‌ی بعد به احتمال خیلی قوی… اعدام! نمیخوام درمورد این موضوع فکر کنم و حرف بزنم ولی مردم و سرباز‌ها هم خنگن! آخه هرکسی میتونه از روی ظاهر ما به هویتمون پی ببره.
همونطور که داشتیم توی خیابون قدم میزدیم به یه گاری‌چی رسیدیم که یه پیرمرد به فروش سیب مشغول بود یکی سیب‌ها رو برداشتم و توی دستم چرخوندم. پوزخندی زدم و گفتم: سیب گندیده… چه خوب!!
و بعد گذاشتمش سر جاش که…

 

 

پیشنهاد می‌شود

دانلود داستان کوتاه باتلاق افیونی

دانلود داستان کوتاه اینجا کسی ما را نمی‌ بیند

داستان کوتاه پشت زخم‌های تو | پریا علوی

داستان کوتاه خاطرات یک دزد دریایی ناتمام (دهکده اسلیپی هالو) | آزاده دریکوندی

 

4.8/5 - (25 امتیاز)

منتشر شده توسط :PARISA در 326 روز پیش

بازدید :1205 نمایش

این کتاب را به اشتراک بگذارید ..

نام رمان

داستان کوتاه خاطرات یک دزد دریایی ناتمام (الدورادو)

نویسنده

آزاده دریکوندی

ژانر

معمایی / ماجراجویی

طراح

ستاره سیاه

تعداد صفحات

74

منبع

یک رمان

اندروید

دانلود فایل apk

پی دی اف

دانلود فایل pdf



افزودن نظر