دانلود رمان رد پای پروانه ⭐️

خلاصه رمان :

دانلود رمان رد پای پروانه زندگی دخترک در سوتی‌های پی در پی و خرابکاری‌هایش خلاصه میشد. زندگی اش به طنزی می ماند که کسی از شنیدنش سیر نمی شود. حال این میان اصرار های خانواده، زندگی اش را تغییر می دهد.
سرانجام سرنوشت دخترک سر خوشمان به بانک می‌رسد. چه دردسر جدیدی را در سر دارد؟ آیا غم هم می‌تواند زندگی‌اش را قلقلک دهد؟ چه بلبشوی جدیدی در بانک به راه می اندازد؟
پای تو در میان بود، در میان زندگی سر خوشانه‌ام. در میان اصرار‌های رمان طنز پدر و مادر به ناخواسته‌هایم. تو وارد زندگی‌ام شدی.
هم‌پای شیطنت‌های من راه آمدی. اما…
با رفتنت مثل پروانه بر قلبم رد پا به جا گذاشتی. جدای از این ها، اصلا مگر پروانه رد پا دارد؟ قابل دید است؟

اهم! سلام همراهای همیشگی. خوبین؟ خوشین؟ سلامتین؟ این سری به درخواست‌هاتون یه رمان نوشتم با سوتی‌های سراسر خودم. امیدوارم مثل رمان قلب ساعتی که خیلی ازش خوشتون اومد و خنده روی لبم آوردین با انرژی‌های بی‌نظیرتون، این هم موفق شه. 

دانلود رمان رد پای پروانه

دانلود رمان رد پای پروانه

 

آقا همه‌ی کارهای دختر داستان با اجازه ی جمیع کار شخص شخیص خودم هست. هن !

فقط دو تا نکته رو باید خدمت خواننده های عزیز بگم. اگه دقت داشته باشید توی ژانر رمان نوشته شده؛ فانتزی. ژانر فانتزی چه جور ژانریه؟ ژانری که اتفاقاتش درک نشه هم مهم نیست چون با واقعیت یکی نیست. پس کسایی که فکر می کنن از رمانی که با عقلشون جور نیست، خوششون نمیاد، همین الان نخونن. البته بگم این رمان خون آشامی و اینا نیست کاملا طبیعی. اما ممکنه بعضی جاها قابل درک نباشه برای همین اول گفتم بفهمین! ولی کاملا طنزه، کسی نبوده که خونده و غش نکرده باشه. امیدوارم خوشتون بیاد. مورد بعد اینکه رمان من جوری نوشته شده که ته رمان جدید رو نمی تونید تشخیص بدید. برای اینکه بهتر با ماجراها اخت بشید پیشنهاد می کنم، ابتدا نرین آخرش و بخونین چون کل جذابیت رمانم رو با این کار به فنا دادید. فقط مطمئن باشید از این پیشنهادم پشیمون نمیشید. فایتینگ! 

جیغی از ته دل کشیدم و جفت پا به هوا پریدم. دوست‌های خل مشنگم که در کلاس سر توی کتاب فرو برده بودن و مثل بلا نسبت خر، مشق‌های ننوشته شون رو کامل می‌‌کردن، با حرکتم ترسیده از جا پریدن و مثل منگول‌ها خیره نگاهم کردن. لبخند دندون نمایی روی لب‌هام نقش بست و چند بار تند_تند پلک زدم که جیغ مبینا از ته کلاس بلند شد:

پیشنهاد می‌شود

رمان وداد آل | سمیه رضایی(گندم)

رمان بی‌همگان | مهدیه سجده 

دانلود رمان آراگل

دانلود رمان دوباره در آغوشم بگیر

رمان بهارمست ⭐️

امتیاز شما به این رمان

منتشر شده توسط :REZA_M در 949 روز پیش

بازدید :8028 نمایش

این کتاب را به اشتراک بگذارید ..

نام رمان

رد پای پروانه

نویسنده

مرضیه علیشاهی

ژانر

عاشقانه،طنز

طراح

BLACK.STAR

تعداد صفحات

350

منبع

رمانکده

اندروید

دانلود فایل apk

پی دی اف

دانلود فایل pdf



افزودن نظر