رمان جاده‌ ی سرخ جلد دوم جن‌ ها حاکمای دردسرساز

معرفی رمان:

رمان جاده‌ ی سرخ جلد دوم جن‌ ها حاکمای دردسرساز _ یک سوی داستان هیراد ارباب و سرور جهان فرشتگان که جایگاه و مرتبه‌ی والایی را کسب کرده و در سوی دیگر بانو مورا از دوشیزگان پاک و والا مقام جهان فرشتگان که دل به فرمانروای خود داده است در مسیر جاده‌ی سرخی که به قلب هیراد می‌رسد، مورا چه چیزهایی را فدا می‌کند؟ آیا می‌تواند فرمانروایش را عاشق خود کند و یا ریشه‌ی عشق کهن و ابدی امیلیا در قلب هیراد پا برجا می‌ماند؟ مورا به سبب تصاحب قلب فرمانروای خود چیزهای زیادی را به مخاطره می‌اندازد و حقایق واژگون می‌شود!

 

رمان جاده‌ ی سرخ جلد دوم جن‌ ها حاکمای دردسرساز

رمان جاده‌ ی سرخ جلد دوم جن‌ ها حاکمای دردسرساز

 

دانلود جلد اول رمان

دانلود رمان جن ها، حاکمای دردسرساز

 

قسمتی از رمان:

هیراد از جا پرید. چشمانش تا آخرین حد ممکن گرد شدند. نفس‌نفس می‌زد، رگ گردن و پیشانی‌اش متورم شده و دانه‌های ریز و درشت عرق از سر و رویش می‌بارید. چشمانش به خون نشسته بود و تیر می‌کشید. دستانش می‌لرزید و ضربان قلبش بالا رفته بود. این سومین شبی بود که چنین کابوس‌های وحشتناکی را تجربه می‌کرد. نمی‌توانست درک کند چه بلایی بر سرش آمده. هر بار که تلاش می‌کرد سر از ماجرا دربیاورد یا چهره‌ی زن پلید را ببیند از خواب می‌پرید و مدام از خودش می‌پرسید که دیده‌هایش چه مفهومی دارند و چطور ممکن بود مدوسای دیگری زاده شود درحالی‌که او شر و پلیدی را از میان برداشته بود؟

از سر جای خود برخاست و روی دو پایش ایستاد. سر بلند کرد و نگاهی به اطراف انداخت. پلک‌هایش را بر هم فشرد و باز هم تلاش کرد چهره‌ی زن پلید را متصور شود؛ اما مقابل چشمانش تار شد و به زمین افتاد. نمی‌توانست چیزی را درک کند. خطری جهان او و فضای خوب و آرام آن را تهدید می‌کرد.

 

 

پیشنهاد می‌شود

رمان به سبک اپرا

رمان حزین

رمان آیدایی برای شاملو | مبینا قریشی

رمان مهدین | Negini

 

4.4/5 - (25 امتیاز)

منتشر شده توسط :PARISA در 204 روز پیش

بازدید :2339 نمایش

این کتاب را به اشتراک بگذارید ..

نام رمان

جاده‌ ی سرخ جلد دوم جن‌ ها حاکمای دردسرساز

نویسنده

سیده پریا حسینی

ژانر

عاشقانه / فانتزی / ترسناک

طراح

رها امینی

تعداد صفحات

221

منبع

یک رمان

اندروید

دانلود فایل apk

پی دی اف

دانلود فایل pdf



افزودن نظر