رمان یکی برایم بماند ⭐️

معرفی رمان:

رمان یکی برایم بماند _ پریناز داستان، دختری دور مانده از ناپاکی این جهان و غرق در تنهایی نفرت‌بار خودش است. حالا با گذر زمان و از دست داد پدرش، تنهایی بیشتر از هر زمانی دهان کجی می‌کند و پریناز ناچار به جبر روزگار تصمیم می‌گیرد به هر قیمتی به رنگ نحس تنهایی پایان ببخشد.

 

رمان یکی برایم بماند

رمان یکی برایم بماند

 

قسمتی از رمان:

از وقتی یادم میاد تو این دنیای بزرگ به معنای واقعی کلمه پرکس و بی‌کس بودم. مامان پنج سال پیش مُرد، مریض شده بود. کسی به من نگفت چش بود. اصولاً هیچ‌وقت چیزی بهم نمی‌گفتن. ما بخاطر کار بابا زادگاهمون رو ترک کردیم.

اقواممون تهرانن فقط ماییم که اهوازیم. من دلم نمی‌خواد از این‌جا بریم. اینجا یکی_دوتا دوست دارم، اون‌جا همین‌ها رو هم نداشتم. ما وضع مالی خوبی داریم. خونه‌ی ما بزرگ و دوبلکسه. با یه باغ بزرگ پر از گل‌هایی که از همه رنگ بودن و باغ رو جلا می‌دادن.

تموم این گلا رو از وقتی که عقلم کشید، خودم می‌کاشتم. درخت اکالیپتوس و نخلی که همیشه با خوشحالی اینجا بودن و یه تیر چراغ یه گوشش بهش نور می‌داد. من یه اتاق خیلی بزرگ دارم که توش یه تخت با روکش آبی و پنجره‌ی بزرگی که با حریر سفید پوشیده شده بود و یه ردیف کمددیواری کرم رنگ بود.

اتاق من طبقه‌ی دوم بود و تنها اتاقی بود که وقتی پنجره‌ی بزرگش رو باز می‌کردی باغچه‌ی زیبام رو می‌دیدی. آرش برادرمه، برادر بزرگم. اون ده سال از من بزرگ‌تر بود. چشمای میشی و ریز بابا رو داشت.

با بینی قلمی و لب‌های باریک، قدبلند و لاغر بود و موهای صاف و سیاهی داشت که دائم رو به بالا حالتشون می‌داد. حالا بابا داره خودش و زنش رو پیش داییم، تهران می‌فرسته.

 

پیشنهاد می‌شود

رمان خیزش محیل | زهرا راد 

رمان در ژرف جامعه چه می‌گذرد؟ | کوثر ولیپور

رمان حزین

رمان معمر

رمان اسپرسو (سه جلدی) ⭐️

3.1/5 - (1177 امتیاز)

منتشر شده توسط :PARISA در 226 روز پیش

بازدید :4016 نمایش

این کتاب را به اشتراک بگذارید ..

نام رمان

یکی برایم بماند

نویسنده

هاجر منتظر

ژانر

عاشقانه / اجتماعی

طراح

فاخته

تعداد صفحات

495

منبع

یک رمان

اندروید

دانلود فایل apk

پی دی اف

دانلود فایل pdf



دیدگاه خود را بنویسید . تعداد نظرات : ( 2 )


  1. رهاورد گفت:

    خسته نباشی هاجر عزیزم♡
    عالی بود و بسیار تحت تاثیر قرارم داد
    آثار بیشتری رو ازت ببینیم نویسنده خوش‌قلم~

  2. eliinaz گفت:

    واقعا رمان محشری بود قلمت مانا نویسنده عزیز

افزودن نظر