تحقیقات جدید نشان می‌دهد زنان، بیشتر از مردان برای بازی‌های موبایلی خرج می‌کنند

تحقیقات جدید نشان می‌دهدزنان، بیشتر از مردان برای بازی‌های موبایلی خرج می‌کنند

حقیقات جدید نشان می‌دهد  زنان، بیشتر از مردان برای بازی‌های موبایلی خرج می‌کنند

کاربران زن به میزان ۷۹ درصد بیشتر از کاربران مرد، بازی‌های مخصوص موبایل خریداری می‌کنند. این آمار از طریق گزارش تجاری شرکت  Liftoff-شرکت تحقیقاتی بازار بازی های موبایلی- منتشر شده است.

 

 این گزارش همچنین اعلام می‌کند که زنان بعد از دانلود یک اپلیکیشن، ۱۶.۷ درصد بیشتر از مردان به خرید مطالب داخل برنامه‌ای-  in-app content اقدام می‌کنند و به برنامه‌نویسان پیشنهاد می‌کند تا از این به بعد بیشتر به روی این قشر از بازار تمرکز کنند. طبق این گزارش، با وجود اینکه جذاب سازی یک برنامه-App- برای زنان تا ۰.۱۸ دلار بیشتر از مردان خرج دارد، اما برنامه نویسان باید در نظر داشته باشند که زنان گیمرهای با ارزش‌تری هستند.

این گزارش، آماری برگرفته از ۳۵۰ برنامه است که بین ماه ژوئن ۲۰۱۷ تا می ۲۰۱۸ منتشر شده‌اند و نشان می‌دهد نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته، زنان دو برابر بیشتر از مردان خریدهای داخل بازی  in-app purchases انجام می‌دهند. این نتایج به علاوه تحقیقات قبلی، ممکن است برنامه نویسان بیشتری را ترغیب کند تا برنامه‌های متنوع‌تری برای مخاطبان زن تولید کنند به خصوص در دسته بازی‌های پازلی که به صورت میانگین بیشتر مورد علاقه زنان است.

در این گزارش همچنین آمده است که ترغیب گیمرهای سیستم عامل iOS  به خریدهای داخل برنامه‌ای، بیشتر از اندروید خرج دارد اما بعد از جلب رضایت کاربر، گیمرهای آی‌او‌اسی بیشتر از گیمرهای اندرویدی در داخل بازی پول خرج می‌کنند. با وجود اینکه بازار موبایل سیستم عامل اندروید سریع‌تر رشد می‌کند- روزانه ۱.۵ میلیون دستگاه جدید در این سیستم عامل فعال می‌شود- برنامه نویسان تمرکز یکسانی به روی طراحی برنامه برای هر دو پلت فرم اعمال می‌کنند.

طبق این گزارش، متقاعد کردن گیمرهای آسیایی به انجام خرید داخل برنامه‌ای، سخت‌تر و هزینه‌بر تر است. به همین دلیل، بازار کشورهای داخل اروپا، خاورمیانه، آفریقا و همچنین روسیه برای برنامه نویسان ایده آل‌تر است و سرعت رشد بیشتری دارد.

منبع:آی تی ایران

منتشر شده توسط :meli770 meli770 در 2034 روز پیش

بازدید :805 نمایش

این کتاب را به اشتراک بگذارید ..


افزودن نظر