طی مراسمی در نیویورک معرفی شد گلکسی نوت ۹

سامسونگ طی مراسمی در نیویورک از پرچمدار جدید خود گلکسی نوت ۹ رونمایی کرد گوشی که بسیار شبیه به مدل سال گذشته این شرکت است اما با مشخصات فنی تقریبا ضرب در دو. این دو گوشی مرزگلکسی نوت ۹ در مرکز بارکلیز بروکلین رونمایی شد در حالی که هم شایعات و هم حتی تصاویری از آن هفته‌هاست در تمام اینترنت پخش شده بود.

گلکسی نوت ۹ در دو نسخه با دو مشخصات متفاوت فروخته می‌‌شود مدل  پایه آن ۱۲۸ گیگابایتی با ۶ گیگابایت رم و باقیمت ۹۹۹ دلار و مدل دوم با ۵۱۲ گیگابایت حافظه و ۸ گیگابایت رم با قیمت ۱۲۵۰ دلار. البته گوشی گلکسی نوت ۸ هم خیلی ارزان‌تر نبود و ۹۵۰ دلار قیمت خورده بود.

پیش فروش گلکسی نوت ۹ از جمعه ۱۹ مرداد آغاز می‌شود و از ۲ شهریور عرضه آن انجام خواهد شد.

نوت ۹ از بسیای جهات شبیه نوت ۸ است سنسور اثر انگشت آن در پشت صفحه و حالا در زیر دوربین قرار گرفته وشامل تقریبا تمام ویژگی‌های دیگر گوشی‌های جدید سامسونگ یعننی ضد آب، شارژ بی سیم سریع، میکرواس دی و جک هدفون است.

دیگر تازه‌های سامسونگ :

– گلکسی هوم، اسپیکر هوشمند سامسونگ

– گلکسی واچ، ساعت هوشمند سامسونگ

اگر در نسخه ۵۱۲ گیگابایتی یک کارت حافظه ۵۱۲ گیگابایتی استفاده کنید آن وقت یک گوشی یک ترابایت حافظه خواهید داشت.

نوت ۹ با اندروید نسخه ۸.۱ اورئو و  با همان رونمای آشنای خود سامسونگ ارایه می‌شود. باتری چهارهزار میلی آمپری و صفحه نمایش ۶.۳ اینچی از نوع AMOLED Quad HD+ است. همچون گلکسی اس ۹ پردازنده این گوشی کوالکام اسنپدراگون ۸۴۵ است. یک دوربین  ۱۲ مگاپیکسلی با دو دیافراگم .

قلم در این گوشی کاملا شبیه گوشی سال گذشته است فقط بلوتوث به قلم استایلوس این گوشی اضافه شده است.

مهدی حسینی یک تحلیل‌گر شرکت Susquehana به وال‌استریت ژورنال می‌گوید که پیش بینی می‌شود سامسونگ امسال ۵ میلیون گلکسی نوت ۹ را بفروشد.

نبود نوآوری انقلابی و افزایش قیمت یک ضعف عمده گوشی‌های تلفن همراه پرچمدار عنوان می‌شود ضعفی که به اپل و گوگل هم نسبت داده می‌شود با این حال گفته می‌شود سامسونگ در نسخه گلکسی اس بعدی خود در سال آینده میلادی گوشی خم‌شونده خود را عرضه کند.

 گلکسی نوت ۹

منتشر شده توسط :meli770 meli770 در 2044 روز پیش

بازدید :825 نمایش

این کتاب را به اشتراک بگذارید ..


افزودن نظر