بهترین دکتر برای درمان واژینیسموس

در این مطلب می خواهیم تا مفصلا درباره دکتر زرگنج بهترین دکتر برای درمان واژینیسموس با شما صحبت کنیم. اگر شما درباره بیماری واژینیسموس و پیدا نمودن بهترین دکتر برای درمان آن به دنبال اطلاعاتی هستید، حتما در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

 

آن چه در این مطلب خواهید خواند :

بیماری واژینیسموس چیست ؟

درمان بیماری واژینیسموس چیست ؟

چگونه یک پزشک مناسب برای درمان واژینیسموس پیدا کنیم ؟

جمع بندی مطلب

 

 

بیماری واژینیسموس چیست ؟

 

 

بیماری واژینیسموس چیست ؟

 

در ابتدای امر باید بدانیم که اصلا بیماری واژینیسموس چیست ؟ و چگونه درمان می شود.

بیماری واژینیسموس یکی از مشکلات بسیار رایج در بین خانم ها می باشد که ممکن است تا در صورت عدم درمان، منجر به تاثیرات منفی در روابط زوجین و روحیه فرد شود. انقباضات ناگهانی ناحیه لگنی را بیماری واژینیموس می گویند که مشکلاتی در اعتماد به نفس و روابط جنسی فرد ایجاد خواهد کرد. در ادامه به روش درمانی این بیماری خواهیم پرداخت.

 

درمان بیماری واژینیسموس چیست ؟

حال که با بیماری واژینیسموس آشنا شدیم، لازم است که راه های درمان این بیماری را نیز بشناسیم. در ادامه به معرفی بسیار کوتاهی درباره درمان بیماری واژینیسموس می پردازیم. با ما همراه باشید.

استفاده از وان حمام آب گرم: استفاده از وان حمام آب گرم یکی از بهترین روش هایی است که می تواند به درمان موقت بپردازد. قبل از برقراری رابطه جنسی می توانید به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه در وان حمام آب گرم نشسته و از این طریق، به شل شدن عضلات واژن کمک کنید.

پروتز درمانی: استفاده از پروتزهای پلاستیکی یکی دیگر از روش هایی است که سبب حل مشکل واژینیسموس خواهد شد. این کار سبب می شود تا ناحیه واژن گشاد شده و مشکل برطرف شود. البته این کار باید توسط پزشک متخصص انجام شده و بعد از آن م یتواند آموزش های لازم به فرد داده شده تا خود به تنهایی از آن ها نیز استفاده کند.

جراحی ناحیه واژن: در صورتی که فرد از قبل، عمل های جراحی انجام داده باشد و از آن زخم کهنه یا بافتی اضافه بر جای مانده باشد، می توانید برای درمان به انجام عمل های جراحی و بزرگ نمودن ناحیه واژن به دکتر زرگنج فرد مراجعه کنید. این فرآیند کاملا تخصصی است و باید توسط پزشک متخصص انجام شود. زیرا اندازه گشادی واژن باید به شکلی باشد که نه آن قدر گشاد شود تا لذت جنسی را کم کند و نه آن قدر تنگ که فرد هنوز در روابط جنسی خود دچار مشکل شود.

 

درمان بیماری واژینیسموس چیست ؟

 

 

چگونه یک پزشک مناسب برای درمان واژینیسموس پیدا کنیم ؟

همیشه یافتن پزشکی مناسب دغدغه افرادی است که به دنبال روش های درمانی به خصوص جراحی خواهند بود. برای یافتن پزشک مناسب باید مواردی را در نظر بگیرید. در ادامه مقاله می خواهیم درباره نحوه پیدا نمودن بهترین دکتر برای درمان واژینیسموس با شما صحبت کنیم. در ادامه این مطلب که نکاتی بسیار مهم برای شما گردآوری و تنظیم شده است، حتما با ما همراه باشید.

 

ویژگی های بهترین دکتر برای درمان واژینیسموس عبارتند از:

صمیمی و خونسرد: یک پزشک باید صمیمی و بسیار خونسرد باشد. زمانی که فرد با وجود بیماری و استرس بسیاری که دارد، به پزشک متخصص مد نظر خود مراجعه می کند، نیاز دارد تا از پزشک خود اطمینان و اعتماد را همراه با صمیمیت دریافت کند. در نتیجه یک پزشک مناسب باید دارای اخلاقی خونسرد باشد تا بتواند فضایی صمیمی را برای بیمار و همراهانش ایجاد کند. این کار به کاهش استرس بیمار و نگرانی های وی کمک خواهد کرد. خانم دکتر زرگنج فرد نیز از این ویژگی بهره مند می باشد.

 

دلسوز و دارای مهارت برقراری ارتباط موثر: یکی دیگر از ویژگی های یک پزشک متخصص داشتن اخلاق کاری به همراه مهارت های بسیار قوی برای برقراری ارتباط با بیماران است. یک پزشک دلسوز همچون خانم دکتر زرگنج فرد، تمامی راه های درمان فرد بیمار را بررسی کرده و صبورانه پیشنهادات درمانی خود را مطرح خواهد کرد. همچنین نیاز است تا برای برقراری رابطه ای موثرتر، حتما پزشک ارتباط موثر و مهارت کافی برای ارتباط مفید با بیماران خود را داشته باشد. در این صورت بهتر می تواند مشکل بیمار را تشخیص داده و درباره آن با بیماران خود گفت و گو کند.

 

ویژگی های بهترین دکتر

 

 

دارای اطلاعات تخصصی کافی: لازم است که پزشک متخصص شما دارای اطلاعات کافی در زمینه تشخیص بیماری و راه های موجود برای درمان و همچنین مراقبت های درمانی باشد. پزشک باید پیوسته اطلاعات خود را به روز کرده و سعی کند خود را در راه علم و دانش خود همواره به روز نگهدارد. باید این توانایی را داشته باشد تا جدیدترین شیوه های درمانی را تشخیص دهد و هر کدام از آنان را به خوبی بشناسد تا بتواند بهترین تصمیم را بگیرد و بیماران خود را از سریع ترین روش های درمانی به بهبودی برساند.

صبور و دارای گوش شنوا باشد: از دیگر ویژگی های بهترین دکتر درمان واژینیسموس این است که پزشک باید با گذشت و صبور باشد. باید به تمامی سخنان بیماران خود گوش داده و هیچ گاه آنان را قبل از دریافت اطلاعات کامل بیماری مورد بررسی قرار ندهد. یک پزشک خوب هیچ گاه از حرف های بیماران خود به سادگی عبور نخواهد کرد. زیرا ممکن است که در دل سخنان، عامل اصلی بیماری ها نهفته باشد. همچنین بیماران نیاز دارند تا سخنان آنان شنیده شده و تمامی نگرانی های خود را برای پزشک متخصص خود بیان کنند.

منطقی و به دور از قضاوت های عجولانه: آخرین ویژگی یک پزشک خوب که قصد داریم تا در این مقاله از آن صحبت کنیم، این است که پزشک نباید بیماران خود را قضاوت کند و سعی کند تا آنان را به دور از منطق و عدل مورد بازخواست قرار دهد. وظیفه اصلی یک پزشک دریافت مشکل و یافتن عامل بیماری و در پایان تشخیص روش درمانی موثر است. در اینجا یک پزشک باید بتواند خود را مدیریت کرده و سعی کند بیماران خود را به آرامش دعوت کند. در اینجاست که بیماران ارتباطی موثر و قوی را با پزشک خود برقرار می کنند و سعی خواهند کرد که مشکلات خود را بدون هیچ خجالتی با پزشک خود در میان بگذارند.

تمام خصوصیات ذکر شده از مهمترین خصایل اخلاقی دکتر زرگنج فرد می باشد.

 

جمع بندی مطلب

در این مطلب، سعی کردیم که بیماری واژینیسموس را بیان کرده و راه های درمانی آن را برای شما ذکر کنیم. همچنین ضمن معرفی دکتر زرگنج فرد، ویژگی های بهترین دکتر برای درمان واژینیسموس را برای شما عزیزان گردآوری و در اختیار شما قرار دادیم. امیدواریم از این مطلب نهایت استفاده را برده باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

منتشر شده توسط :REZA_M در 1912 روز پیش

بازدید :1121 نمایش

این کتاب را به اشتراک بگذارید ..

نام رمان

نام رمان:

نویسنده

نویسنده:

ژانر

موضوع:

طراح

طراح:

تعداد صفحات

تعداد صفحات:

منبع

منبع:



افزودن نظر