دانلود رمان قیام مردگان ⭐️

خلاصه:

 دانلود رمان قیام مردگان هنگامی که ویروسی در کل کشور پخش می شودبیشتر جمعیت تبدیل به زامبی می شوند،ان تعداد محدودی هم که باقی مانده اند اجازه ی خروج از کشور را ندارند زیرا باید برای جلوگیری از این ویرووس بجنگند.دولت های دیگر اجازه ی ورود ایرانی ها را نمی دهند،پس ان تعداد کمی که هنوز به زامبی تبدیل نشدند باید برای نجات جان خود و هرکسی که دوستش دارند تلاش بکنند…

در این میان،پسری به اسم پدرام که خانواده خود  رمان عاشقانه را گم کرده به طور اتفاقی با دختری اشنا می شود

که او نیز سر در گم، به تنهایی به سر می برد. تهران، سال ۱۴۰۲

 نفس هام تند شده و در حالی که ضربان قلبم بالا رفته، پشت دیواری پنهان شدم، و با چشم هام شاهد صحنه ی وحشت ناک دیگه ای هستم…

دانلود رمان قیام مردگان

دانلود رمان قیام مردگان

 

تعدادی زامبی یک پسر و یک دختر جوون رو محاصره کردن و اروم به سمتشون حرکت می کنن، درسته که سرعت حرکت کردنشون سریع نیست، اما تعداد زیادی دارن، و قسمت رمان ترسناک تلخ ماجرا این هست که اون پسر برای دفاع از خودش و اون دختری که به اغوش کشیده اسلحه ی گرم نداره،فقط یک چاقو دستش هست که همون رو با نوسان دستش به سمت زامبی ها گرفته، البته این چاقو زامبی ها رو نمی ترسنونه اون ها نزدیک و نزدیک تر می شن و در حالی که صدا هایی از ته گلشون در میارن به وحشتی که قالب اون زوج شده اضافه می کنه، صدا هایی مثل خِر خِر و گاهی اوقات فریاد هایی که می کشن.

اون دختر بیچاره در حالی که مثل بید می لرزه، حتی توی اغوش پسر مورد علاقه اش هم

پیشنهاد می‌شود

رمان مُعَمَر | ریحانه نصیری 

رمان قاتل‌‌ها دوبار می‌میرند | فرناز ضرغامی

دانلود رمان نم شب (جلد دوم)

دانلود رمان دل آزار

رمان توبه شکن

4.2/5 - (68 امتیاز)

منتشر شده توسط :REZA_M در 2061 روز پیش

بازدید :4542 نمایش

این کتاب را به اشتراک بگذارید ..

نام رمان

نام رمان:قیام مردگان

نویسنده

نویسنده:mehrantakk

ژانر

موضوع:عاشقانه ،ترسناک

طراح

طراح:PARISA_R

تعداد صفحات

تعداد صفحات:159

اندروید

دانلود فایل apk

پی دی اف

دانلود فایل pdf



دیدگاه خود را بنویسید . تعداد نظرات : ( 2 )


  1. فادیا گفت:

    رمان قشنگ و جالبیه . با یه موضوع تقریبا جدید و خوب . فقط اخرش به نظرم یکم گنگ و بد تموم شد و از اینکه شخصیت های اصلی مردن و یهو یکی دیگه شخصیت اصلی شد خوشم نیومد . رمانش به جای ترسناک بودن بیشتر تخیلی بود.البته این نظر شخصیه منه . درکل رمان خوبی بود و دست نویسنده درد نکنه.

  2. پارسا گفت:

    شروع خوبی نداشت از وسط شروع شد ترسناک نبود بیشتر ماجرایی بود و اینکه خیلی بد تموم شد اما باز هم رمان خوبی بود اما چرا این جوری تموم شد؟

افزودن نظر