رمان عطر بارون بوی سیب

معرفی رمان:

دانلود رمان عطر بارون بوی سیب _ طلا از پس عشقی گرم و پر شور به‌خاطر روبه‌رو شدن با مشکلی بزرگ، حال به اوج تلخی و سردی رسیده و تنها راه رهایی را جدایی می‌داند. شاهرخ به هر دری می‌زند برای حفظ این عشق؛ اما تلاش‌هایش سرانجامی ندارد، تا این‌که داستان یک زندگی، زندگی پر فراز و نشیب نهال آرام‌آرام پوسته‌ی این شکاف عظیم را کنار می‌زند و طلا را بین دو راهی تصمیم و انتخاب می‌گذارد.

 

رمان عطر بارون بوی سیب

رمان عطر بارون بوی سیب

 

قسمتی از رمان:

محمودی روی دو پاهاش نشست، با تقلای فراوون اون بسته‌ای رو که از ظهر توی کشوی میزش دیده بود و از سر تعجب فقط ساعت‌ها بهش خیره شده بود رو بیرون کشید.

یه بسته خوب مهر و موم شده و مستطیل شکل و سنگین که معلوم نبود توسط کی و چه جوری تو کشوی میزش جا شده! رمان عاشقانه بسته رو روی میز گذاشت و بعد روی صندلی نشست و خیره شد بهش، داشت حدس می‌زد که اون تو چی می‌تونه باشه، اصلاً این بسته کی رسیده که اون حالا متوجهش شده؟ چه کسی می‌تونه اون رو فرستاده باشه؟
تو تقلای ذهنی خودش بود که دست‌هاش بی‌اراده جلو رفت و چسب روی پاکت رو به ضرب سریعی کند. از توی پاکت، انبوهی از کاغذهای سیاه شده رو بیرون کشید و خیلی زود عینک آویزون روی سینه‌ش رو به چشم زد.

کاغذها رو زیر و رو کرد و چند خطی رو خوند و بعد متوجه شد چیزی شبیه یه داستان یا زندگینامه رو داره مطالعه می کنه. برگشت به صفحه اول، نه نام نویسنده‌ای بود و نه هیچ نشون یا آدرس و شماره تلفنی! کاغذها رو با هم یه دسته کرد و باز خیره شد به خط خوش نوشته‌ها…

 

 

پیشنهاد می‌شود

رمان عطش زنده ماندن | خدای آرتمیس

رمان خیال پرست | محدثه حسین زاده (گلبرگ)

رمان یکی برایم بماند

رمان تار بی صوت

 

4/5 - (25 امتیاز)

منتشر شده توسط :PARISA در 224 روز پیش

بازدید :4759 نمایش

این کتاب را به اشتراک بگذارید ..

نام رمان

عطر بارون بوی سیب

نویسنده

م.اسماعیلی

ژانر

عاشقانه / درام

طراح

فاخته

تعداد صفحات

457

منبع

یک رمان

اندروید

دانلود فایل apk

پی دی اف

دانلود فایل pdf



دیدگاه خود را بنویسید . تعداد نظرات : ( 6 )


  1. م.نون گفت:

    چرا لینک نداره

  2. م.نون گفت:

    چرا لینک نمی زارین

  3. زهرا گفت:

    لینک های دانلود نیست؟

افزودن نظر