رمان لحظه دیدنت ⭐️

معرفی رمان:

رمان لحظه دیدنت _ پریچهر، دختری که به تازگی پدرش را از دست داده است و جز مادربزرگش کسی را ندارد. آن‌ها برای حل مشکلات مالی که گریبان‌گیر زندگی‌شان شده است، به دنبال راه‌حل هستند. پریچهر برای محفاظت از مادربزرگش و نجات دادن زندگی‌شان، مجبور به ازدواجی اجباری با ایرج می‌شود در صورتی که ایرج به او علاقه ندارد و دلیل اصلی کینه‌ایی بوده که ریشه در اتفاقات گذشته داشته است. با گذر زمان، کم‌کم حقایق زندگی برای آن‌ها مشخص می‌شود.

 

رمان لحظه دیدنت

رمان لحظه دیدنت

 

قسمتی از رمان:

در میان گرگ‌ومیش غروب یکی از روزهای سرد اواخر دی ماه، با قدم‌های شمرده و بی‌رمق به طرف خانه می‌رفتم.

مثل همیشه افکار مشوشم را مانند جسمم با سنگینی از این‌طرف به آن‌طرف می‌کشاندم و رمان عاشقانه مداوم بی‌آنکه بخواهم بین وقایع گذشته و حال غوطه‌ور بودم.

برای رهایی از اندیشه‌های آزاردهنده‌ی ذهنم به خیال‌بافی پناه می‌بردم و برای هزارمین‌بار صورت‌های دیگری از زندگی را که می‌توانستم داشته باشم را تجسم می‌کردم، ولی در نهایت با حال استیصال می‌رسیدم به زمان حالی که درونش طلسم شده‌ام. انگار فصل یخ‌زده‌ی زمستان زندگی ما، با تمام دردهایش خیال تمام شدن نداشت.
هنوز هم هفته‌ها بعد از مرگ پدرم بر سر خاکش می‌رفتم تا باور کنم که او را تا ابد ندارم، مثل تمام چیزهای باارزشی که داشتم و یکی‌یکی از دست‌شان دادم. راستی یادم افتاد شاهرخ حتی پدر واقعی‌ام نبود!
سال‌ها پیش وقتی بچه بودم، مادرم بعد از فوت همسر اولش با اصرار و سماجت با او ازدواج کرد. عشقی بی‌مانند که از نوجوانی در وجودشان ریشه دواند تا بعد از سال‌ها انتظار و دوری بالاخره به ثمر نشست. 

 

 

پیشنهاد می‌شود

رمان این دل صبر می‌خواهد | یاسمن رضیان 

رمان خلنگ | دختر پاییز

دانلود رمان توازن اقیانوسی

رمان دامی از جنس خنده‌ هایش

کتاب عاشقانه اعتراف میکنم ⭐️

 

4.7/5 - (26 امتیاز)

منتشر شده توسط :PARISA در 361 روز پیش

بازدید :5569 نمایش

این کتاب را به اشتراک بگذارید ..

نام رمان

لحظه دیدنت

نویسنده

تهمینه ارجمندپور

ژانر

عاشقانه

طراح

فاخته

تعداد صفحات

247

منبع

یک رمان

اندروید

دانلود فایل apk

پی دی اف

دانلود فایل pdf



دیدگاه خود را بنویسید . تعداد نظرات : ( 2 )


  1. کیانا گفت:

    طوره رمانش???? پایانش خوشع یا غمگین ؟؟

  2. نویسنده گفت:

    پایان خوش

افزودن نظر