رمان حوالی حوا

رمان حوالی حوا

رمان حوالی حوا

                              رمان حوالی حوا

 

رمان حوالی حوا سلام خدمت تمام کاربران یک رمان عزیز امروز قصد داریم رمان زیبای دیگری معرفی کنیم به اسم حوالی حوا که نویسنده اون ونوس عزیز هست این رمان هم به محض تمام شدن جهت دانلود در سایت قرار خواهد گرفت

زهره با نبود پدر و مادرش تمام مسئولیت های زندگی خانواده اش و بزرگ کردن خواهر و برادرانش را به دوش می کشد ،همه چیز آرام است تا اینکه خواهر کوچکتر او با وجود مخالفت زهره ازدواج می کند .زهره ی بیست و نه ساله با برخورد اطرافیان تازه احساس می کند حقش و تمام زحمت هایی که چند سال برای خانواده اش کشیده نادیده گرفته شده و ترس از پاسوز شدن او را تنها و تنها تر می کند تا اینکه ….
#ازدواج
#سن_ازدواج
#مسئولیت_پذیری_والدین_فرزند ان
#دختران_زن
این رمان قراره یک گوشه از دید ما و اطرافیانمون به ازدواج و سن ازدواج بپردازه.

****

گاهی اوقات یک کلمه ، حرف و یک کار به نظر کوچک ما می تواند زندگی یک آدم را تغییر دهد . حرف ها و کلمه ها و آدمها می توانند یک نفر را ته دره زندگی و سقوط ببرند و می توانند او را تا نهایت خوشبختی به بالا پرتاب کنند.
زهره جواب فداکاری ها و تمام محبت هایی را که از ته دل کرده به شکل دیگری دریافت می کند . با یک ازدواج ! زهره حس می کند کسی او را نمی فهمد ،حس می کند تمام زندگی اش را به آدمهای اشتباهی محبت کرده ، زهره ی داستان می شکند و شکستن کار هیچ زنی نیست ، زن می ایستد چون حوّا …حتی اگر رودخانه ی زندگی و آدمهایش بخواهند او را غرق کنند.
***
تو حوایی …
خیال انگیزی و صبور .
با عطر خاطره انگیز آویشن و بوی بهشت .
زیبایی ،به قدر همه ی زیبایی های بی مثال دنیا.

 

منتشر شده توسط :REZA_M در 2197 روز پیش

بازدید :3692 نمایش

این کتاب را به اشتراک بگذارید ..


افزودن نظر