طراحی جلد کتاب با استودیو سلام گرافیک

موفقیت یا عدم موفقیت یک کتاب وابستگی زیادی به نوع طراحی جلد آن کتاب دارد. مشخص است که هر چقدر نوع طراحی جلد کتاب بهتر و مناسب‌تر باشد، مشتریان بیشتری به سمت کتاب کشیده خواهند شد. شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه طراحی انواع جلد کتاب در حال حاضر به عنوان یکی از شرکت‌های طراحی کننده جلد کتاب عالی شناخته میشود. این شرکت با ارائه انواع طراحی جلد کتاب در حال حاضر به یکی  از شرکت‌های طراحی کننده جلد کتاب خلاقانه تبدیل شده است. کتاب‌هایی که این شرکت طراحی کرده است جزو کتاب‌های پرفروش بازار شناخته می‌‍شوند.

یک جلد کتاب مناسب باید به صورتی طراحی شود که در مرحله اول مخاطب را به سمت خود جذب کند. جلد کتابی مناسب و عالی خواهد بود که بتواند نشان دهنده محتوای کتاب باشد. شرکت سلام گرافیک متخصص طراحی انواع جلد کتاب آماده ارائه انواع جلد کتاب با ساختار مناسب به شماست. همین حالا با شماره ۰۹۳۵۵۰۵۴۵۸۰ تماس حاصل کنید.

صفحه آرایی کتاب که با نام‌های دیگری چون صفحه بندی، طرح بندی یا لی اوت کتاب نیز شناخته می‌شود را می‌توان هنری در رابطه با چیدمان متن و تصاویر در داخل یک کتاب دانست. هر چه محتوای کتاب درون یک صفحه بهتر و منظم‌تر جا بگیرد، خوانش کتاب بهتر شده و کتاب ظاهر زیباتری را به دست می‌آورد. صفحه آرایی دقیق و منظم موجب می‌شود مخاطب راحت‌تر با کتاب ارتباط برقرار کند و مفاهیم موجود در متن کتاب آسان‌تر به مخاطب منتقل می‌شود. درست است که در وهله اول محتوای کتاب است که تاثیر بر روی فروش آن می‌گذارد ولی مواردی مانند توجه به طراحی جلد کتاب، صفحه آرایی کتاب و … نیز از مواردی است که می‌تواند فروش یک کتاب را افزایش دهد. به دلیل اهمیتی که صفحه آرایی دارد، سلام گرافیک صفحه آرایی کتاب را در اختیار متخصصان با تجربه و مسلط به اصول زیبایی شناختی قرار می‌دهد تا در نهایت بهترین کیفیت را در اختیار مشتریان قرار دهند. گفتنی است صفحه آرایی تقویم، کاتالوگ، سررسید و مواردی از این دست نیز مانند صفحه آرایی کتاب انجام می‌شود از این رو برای دسترسی به زیباترین صفحه آرایی برای تقویم، کاتالوگ و سررسید لازم است صفحه آرایی آن‌ها نیز در اختیار متخصصان قرار گیرد.

طراحی جلد کتاب با استودیو سلام گرافیک

طراحی جلد کتاب با استودیو سلام گرافیک

 

انواع طراحی جلد کتاب

بر اساس موضوعات و دسته بندی کتاب‌ها می‌توان نوع طراحی جلد کتاب را به دسته‌های مختلفی تقسیم بندی کرد. که از رایج‌ترین نوع طراحی جلد کتاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • طراحی جلد کتاب کودک
  • طراحی جلد کتاب شعر
  • طراحی جلد کتاب الکترونیک
  • و…

عموما طراح گرافیک با توجه نوع کتاب طرح خود را پیشنهاد می‌دهد. مشخص است که هرچقدر طراح حرفه‌ای تر و کار کشته تر باشد، نوع طراحی مناسب‌تر و خاص‌تر خواهد شد. برای ثبت سفارش طراحی جلد کتاب کافی است سری به وب سایت سلام گرافیک بزنید و در مدت زمان کوتاهی طراحی کتاب و صفحه آرایی آن را سفارش دهید و بهترین جلد کتاب را دریافت کنید.

هزینه طراحی جلد کتاب براساس چه پارامترهایی است؟

هزینه طراحی جلد کتاب بر اساس پارامترهای گوناگونی سنجیده می‌شود که از این میان می‌توان پارامترهای زیر را به عنوان اصلی‌ترین پارامترهای تاثیرگذار در قیمت طراحی جلد کتاب در نظر گرفت.

نوع طراحی جلد کتاب

نوع طراحی جلد کتاب یکی از مهم‌ترین مواردی است که باعث می‌شود قیمت طراحی جلد کتاب بالا و پایین شود. به عنوان مثال اگر نوع طراحی جلد کتاب، طراحی خاص و حرفه‌ای باشد، مشخص است که طراح هزینه بیشتری برای طراحی جلد کتاب در خواست خواهد کرد. در ساخت یونیفرم کتاب اگر طراح از طرح خاص و ویژه‌ای استفاده کند عموما هزینه بالاتری را از ناشر درخواست خواهد کرد.

سابقه طراح جلد کتاب

عموما سابقه طراحی جلد کتاب هرچه بیشتر باشد، هزینه بیشتری را برای پیاده سازی جلد کتاب درخواست خواهد کرد. مجتبی ملاکی طراح جلد کتاب از استودیو طراحی گرافیک سلام گرافیک یکی از طراحان برتر طراحی کننده جلد کتاب است که تاکنون توانسته است خدمات مختلفی در زمینه طراحی جلد کتاب ارائه دهند. مجتبی ملاکی کارشناس ارشد رشته گرافیک هم اکنون بیش از ۱۰ سال است که در حوزه طراحی گرافیک مشغول به فعالیت است. مجتبی ملاکی مدیر عامل استودیو طراحی گرافیک سلام گرافیک است.

شرکت طراحی کننده جلد کتاب

شرکت‌های طراحی کننده جلد کتاب مختلف، هزینه‌های گوناگونی برای طراحی جلد کتاب درخواست می‌کنند. به عنوان مثال یک شرکت طراحی کننده جلد کتاب برای پیاده سازی یک جلد کتاب هزینه مشخصی را درخواست می‌کند این در حالی است که یک شرکت دیگر هزینه جداگانه‌ای دریافت می‌کند. پس نرخ طراحی جلد کتاب هر شرکت با شرکت دیگر متفاوت است.

جنس جلد کتاب

وابسته به آن که جنس جلد کتاب چیست و قرار است جنس این جلد طراحی شده چه باشد، هزینه طراحی جلد کتاب می‌تواند متفاوت باشد. برای دریافت لیست قیمت طراحی جلد کتاب کافی است سری به وب سایت سلام گرافیک بزنید.

تاریخچه صفحه آرایی کتاب

تاریخچه صفحه آرایی در ایران به زمان‌های بسیار دور بر می‌گردد؛ زمانی که سومری‌ها بر روی لوحه‌های گلی مفاهیم مرتبط با یکدیگر را می‌نوشتند. اگر نگاهی به نسخه‌های خطی و کتاب‌های باقی مانده از زمان‌های بسیار دور بیندازید متوجه خواهید شد که تمامی این کتاب‌ها و نوشته‌ها دارای طرح بندی هستند. در آن زمان خوشنویسان و یا کاتب کتاب وظیفه صفحه بندی کتاب‌ها را بر عهده داشتند. در دوره قاجار صنعت چاپ وارد مرحله جدیدی شد. دراین دوره تکنیک‌ها و امکانات فنی بیشتری تاثیرات خود را بر روی بهبود صفحه بندی کتاب‌ها گذاشتند.

هدف از صفحه آرایی کتاب

بطور خلاصه مهم‌ترین هدف طراحی و صفحه آرایی کتاب را می‌توان زیبایی ظاهری متن و راحت‌تر کردن خوانش کتاب دانست. مهم‌ترین هدفی که در اصول صفحه آرایی کتاب باید رعایت شود، مخاطب محوری است. چراکه تمام کاری که برای صفحه آرایی صورت می‌گیرد تنها یک هدف دارد و آن هدف نیز انتقال اطلاعات مشخصی به مخاطب است. صفحه بندی باید متناسب با شخصیت مخاطب کتاب باشد. به عبارتی یک طراح گرافیست می‌داند که مخاطب محوری در صفحه آرایی حرف اول را می‌زند.

هدف از صفحه آرایی کتاب

 

علاوه بر راحت‌تر کردن خوانش یک متن برای خواننده، به عنوان دیگر هدف صفحه بندی کتاب می‌توان به افزایش سرعت انتقال یک مفهوم به خواننده با کمک متن و تصویر اشاره کرد. کتابی را تصور کنید که در میان صفحات آن از هیچ اشکال و تصویری استفاده نشده است؛ آیا رغبتی برای مطالعه این کتاب پیدا خواهید کرد؟ صفحه بندی کتاب‌ها با توجه به گروه سنی مخاطبان آن کتاب می‌تواند اهمیت بیشتری نیز پیدا کند. بطور مثال صفحه آرایی کتاب داستان که مخاطب آن کودکان هستند اگر جذاب نباشد، قطعا نمی‌تواند در جلب توجه کودکان موفق عمل کند.

شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک

چرا تعداد شرکت های گرافیکی در ایران روز به روز در حال افزایش است؟ کار طراحی گرافیک تا چه اندازه بر رشد و توسعه بیزینس‌های امروزی موثر است؟ اگر بیزینسی دارید که باید به صورت مستقیم با مردم ارتباط برقرار کنید اما تا به امروز از خدمات شرکت های گرافیکی استفاده نمی‌کردید، باید بدانید که در حال جا ماندن از رقبای خود هستید! طراحی گرافیک در فضای رقابتی تجارت‌های امروزی نقش پررنگی دارد. گرافیک را به نوعی می‌توان زبان کسب و کارها علی‌الخصوص بیزینس‌های آنلاین دانست.

 

شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک

 

اگر یک مجموعه، شرکت، بیزینس آنلاین دارید یک طراحی گرافیک می‌تواند در زمینه‌های مختلفی کمک‌های زیادی به کسب و کارتان کندطراحی لوگو با سلام گرافیک

امتیاز شما به این رمان

منتشر شده توسط :REZA_M در 992 روز پیش

بازدید :1874 نمایش

این کتاب را به اشتراک بگذارید ..


افزودن نظر