چگونه در براول استارز لجندری بگیریم

چگونه در براول استارز لجندری بگیریم؟

ممکن است برای شما سوال پیش بیاید که ما چطور می توانیم جعبه هایی را برای گرفتن لجندری در براول استارز آنلاک کنیم یا از چه طریقی لجندری بگیریم؟ راه هایی برای گرفتن لجندری براول استارز وجود دارد که ما در این مقاله به آن ها خواهیم پرداخت. برای اینکه به پاسخ این سوال ها دست یابید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

بهترین راهکار دریافت لجندری در براول استارز

چگونه در براول استارز لجندری بگیریم؟

 

یک راه برای گرفتن لجندری بازیکنان در بازی براول استارز، آنلاک کردن براولرهای زیاد و پیدا کردن براولرهای خاص است. راه هایی وجود دارد که درصد احتمال گرفتن لجندری براول استارز را افزایش می دهند. به عنوان مثال اگر شما توانایی آنلاک کردن براولرهای کم یاب مانند Mythic و Super Rare را داشته باشید، می توانید شانس خود را برای دریافت لجندری در بازی افزایش دهید.

شما می توانید در قسمت Information Box، اطلاعات کافی را درباره آنلاک کردن انواع براولرها به دست آورید. برای پیدا کردن براولرهای خاص می توانید به بخش Store براول استارز بروید و سپس براولرهای خاص را خریداری نمایید.

بهترین راهکار ها عبارت است از:

نگهداری از الماس ها

سعی کنید الماس هایتان را در بازی بدون دلیل خرج نکنید و آن ها را نگه دارید، تا بتوانید به امکاناتی از قبیل دریافت لجندری دست یابید. این یک راه مطمئن برای گرفتن مبارز افسانه ای است که با کامل کردن مراحل بازی توسط شما و استفاده از الماس برای خرید، صورت می گیرد. به طور معمول در پیش برد بازی به الماس های بیشتری نیاز است؛ بنابراین الماس ها را بیهوده از دست ندهید.

 

شما باید الماس های خود را ذخیره کرده و در زمان های مناسبی از آن ها استفاده کنید؛ چرا که در موقعیت های مختلف بازی حتما به امتیازات و جم نیاز خواهید داشت.

استفاده از توکن ها

استفاده از توکن ها شانس شما را در دریافت لنجدری افزایش می دهد. شما می توانید با خرید ۵۰ الماس توکن داشته باشید.

 

گرفتن لجندری از مگا باکس

گرفتن لجندری از مگا باکس

 

برای اینکه از مگا باکس لجندری دریافت کنید، باید خیلی خوش شانس باشید؛ زیرا اغلب آن ها دارای لجندری نیستند؛ بنابراین احتمال رخ دادن این اتفاق زیاد نیست و شاید اصلا رخ ندهد.

استفاده از تیکت ها

استفاده از تیکت ها برای گرفتن توکن و مگا باکس تاثیر زیادی دارد؛ زیرا وجود تیکت باعث می شود که شما بتوانید علاوه بر افزایش شانس لجندری، از توکن های ویژه و رایگان هم استفاده نمایید و امتیازات شما افزایش پیدا کند. با افزایش امتیازتان در براول استارز، شما می توانید شانس این را داشته باشید که به امکانات درون برنامه ‌ای هم دسترسی یابید.

 

خرید الماس

برای اینکه این نوع مبارزها را دریافت کنید، این راه حل وجود دارد که از خرید الماس استفاده کنید تا بتوانید آنطور که می خواهید از بازی لذت ببرید.

چگونگی دریافت لجندری در براول استارز

گیمرهای بازی براول استارز می توانند نیروهای این بازی را با استفاده از Luck System تا جایی که می توانند آنلاک کنند و امتیازات و جم زیادی بگیرند تا شانس گرفتن لجندری افزایش یابد، البته آنلاک کردن تنها راه دستیابی به لجندری نیست. همزمان با این کار، گیمر ها می توانند براولرهای کمیاب نیز بگیرند تا احتمال بیش تری برای دستیابی به لجندری داشته باشند. اگر می خواهید به لجندری براول استارز دست یابید، توصیه می کنیم به قسمت Store مراجعه کرده و براولرهای خاص و کمیاب را انتخاب و خریداری کنید.

 

شما بر اساس اطلاعات Information Box و luck System اگر بتوانید جعبه های زیادی را آنلاک کنید، احتمال اینکه لجندری دریافت کنید، افزایش خواهد یافت اما باید بدانید که با باز کردن هر جعبه ای نمی توانید لجندری براول استارز را به دست آورید و امکان دارد که در چند جعبه هیچ امتیازی برای شما وجود نداشته باشد.

مزایای استفاده از گلد پس در کلش آف کلنز

 

استفاده و خرید گلد پس در کلش آف کلنز مزایایی دارد که به شرح زیر هستند:

  • شما با خرید گلدپس در کلش آف کلنز می توانید سرعت ساخت نیروها را افزایش دهید.
  • با گلد پس در هر فصل می توانید ظرفیت بانک را افزایش دهید.
  • شما با استفاده از گلد پس می توانید در مدت زمان بسیار کم و صرف منابع ناچیز، سربازان خود را ارتقا دهید.
  • با خرید گلد پس می توانید از جم برای آزاد کردن لیست جوایز جدید استفاده کنید.

نکات مهم برای به دست آوردن جعبه های رایگان برای دریافت لجندری  

شما باید سعی کنید که میانگین مقادیر جعبه ها را در نظر بگیرید تا در آخر هفته تا جایی که می توانید جهت افزایش شانس دریافت لجندری، جعبه ها را آنلاک کنید. با انجام این کار در نهایت متوجه خواهید شد که میانگین آنلاک جعبه های روزانه تا حد زیادی افزایش یافته است. توجه کنید که اگر شما توانایی آنلاک کردن روزانه به طور میانگین حدود ۵ جعبه را داشته باشید، شانستان برای دریافت لجندری براول استارز تا ۸۰ درصد بالا خواهد رفت.

jji

 

برای اینکه لجندری براول استارز را بگیرید، باید به این چند نکته توجه کنید:

  • سعی کنید جعبه های روزانه رایگان را از دست ندهید.
  • تمامی جعبه ها را جمع آوری کنید.
  • حتما سطح براولر خود را ارتقا دهید.
  • اگر بتوانید در ایونت Robo Rumble پاداش زیادی دریافت کنید، جعبه های زیادی را هم به دست خواهید آورد.
  • سعی کنید سطح خودتان را ارتقا دهید و تجربه های متفاوتی به دست آورید تا پاداشتان هم افزایش یابد.
  • در لیگ های بازی براول استارز شرکت کنید.
  • می توانید جعبه ها را از قسمت Store براول استارز خریداری کنید.

 

بدست آوردن جم در براول استارز

گرفتن جم در براول استارز از دو راه امکان پذیر می باشد شما می توانید آن ها را از طریق اپلیکیشن با پول واقعی خریداری کنید یا این که می توانید جعبه های براول را باز کنید و از داخل آن ها جم به دست بیاورید. شما می توانید با گرفتن جم در Brawl Stars، خرید آیتم های برتر را داخل بازی انجام دهید یا از آن ها برای تهیه جعبه های براول یا پوست های جنگ جو هایتان استفاده کنید، گرفتن جم در براول استارز بسیار مهم می باشد به طوری که می توان گفت آن ها مهم ترین کلید های این بازی می باشند.

سخن پایانی

دریافت لجندری غیرممکن نیست و شما می توانید با استفاده از آنلاک کردن براولرهای بسیار، پیدا کردن براولرهای خاص و استفاده از توکن ها یا تیکت ها؛ لجندری را دریافت کنید. ما در این مقاله به بررسی موارد و نکات مهمی پرداختیم که به شما در دریافت لنجدری در بازی براول استارز کمک خواهد کرد.

 

امتیاز شما به این رمان

منتشر شده توسط :REZA_M در 794 روز پیش

بازدید :1155 نمایش

این کتاب را به اشتراک بگذارید ..


افزودن نظر