دانلود فیلم کمدی هیجانی

دانلود فیلم کمدی هیجانی فیلم های کمدی برای گذراندن اوقات فراغت، رهایی از غم و اندوه، ایجاد شادی و خنده بسیار مفید هستند و این فیلم های کمدی برخلاف افسردگی و ناراحتی برای بینندگان شادی و خنده را به ارمغان می آورد.. بینندگان در هنگام تماشای فیلم های کمدی و خنده به دلیل خنده فراوان و شادی بیش از حد انعطاف‌پذیری رگ‌ های خونی را افزایش می‌ دهند و جریان خون را آسان و راحت می کنند. دانلود فیلم کمدی را از سایت نیکی دیلی شروع نمائید.

دانلود فیلم کمدی هیجانی

 

معرفی فیلم های کمدی هیجانی و سرگرم کننده

معرفی فیلم های کمدی هیجانی و سرگرم کننده

 

  • اسب رویایی

فیلم سینمایی اسب رویایی یا دریم هورس (Dream Horse) یک فیلم بیوگرافی، کمدی، ورزشی و درام محصول سال ۲۰۲۰ کشور انگلستان به کارگردانی ایروس لین است که توسط دو کمپانی Cornerstone Films و FFilm Cymru Wales تولید و منتشر شد؛ نویسندگی این فیلم را نیز نیل مک کی برعهده داشته و بازیگرانی چون تونی کولت، اوون تیلز، آلن دیوید، لیندا بارون، دامیان لوئیس، کارل جانسون، استفان رودری، ریس اپ ویلیام، کاروین گلین، سیون فیلیپس در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند؛ همچنین این فیلم که داستان واقعی اسبی به نام دریم از گرند ولز را بیان میکند در تاریخ ۲۴ ژانویه سال ۲۰۲۰ میلادی در جشنواره بین‌ المللی فیلم ساندس Sundance Film Festival اکران شد سپس در ۲۱ می سال ۲۰۲۱ توسط Warner Bros. Pictures در کشورهای آمریکا و کانادا به صورت همزمان منتشر گردید؛ داستان فیلم : در مورد یک اسب از نژادی کمیاب به نام دریم است که توسط زنی به نام جان وکس پرورش یافته است.

۲- پادشاهان خیابان مالبری

فیلم سینمایی پادشاهان خیابان مالبری یا سلاطین خیابان مالبری (Kings of Mulberry Street) یک فیلم کمدی و خانوادگی محصول سال ۲۰۱۹ کشور آفریقای جنوبی به کارگردانی جودی نایدو است که توسط کمپانی Fix Post Production تولید و منتشر شد؛ نویسندگی این فیلم را نیز جودی نایدو برعهده داشته و بازیگرانی چون عقیل حسین، ریزل جانوک، نویل پیلای، شان ناتو، امیت سینگ، کشان چتی، کریس فارست، تیرو نایدو، همیش کید، کوگی نایدو در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند؛ همچنین این فیلم در تاریخ ۲۸ ژوئن سال ۲۰۱۹ میلادی توسط کمپانی نیکلدئون Nickelodeon در کشور آفریقای جنوبی منتشر شد؛ فیلم پادشاهان خیابان مالبری پس از حضور در جشنواره بین المللی Romford Film Festival موفق شد نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم شود؛ داستان فیلم : در اوایل دهه ۱۹۸۰ میلادی در آفریقای جنوبی روایت شده و در مورد دو پسر نوجوان هندی است که توسط فردی زورگو تهدید میشوند.

۳- سابربیکن

فیلم سینمایی سابربیکن (Suburbicon) فیلمی کمدی سیاه، درام و جنایی محصول سال ۲۰۱۷ کشورهای آمریکا، انگلستان و چین به کارگردانی جرج کلونی است که توسط کمپانی Paramount Pictures تولید و منتشر شد؛ نویسندگی این فیلم را نیز جرج کلونی، جوئل کوئن و ایتان کوئن برعهده داشته و بازیگرانی چون مت دیمون، جولیان مور، اسکار آیزاک، وینس کافالو، جاش میر، الکس هاسل در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند. همچنین این فیلم در تاریخ ۲ سپتامبر سال ۲۰۱۷ میلادی در جشنواره فیلم ونیز اکران شد سپس در ۲۷ اکتبر همان سال در کشور آمریکا به نمایش درآمد و توانست به فروش تقریبی ۱۲.۷ میلیون دلار در سراسر جهان دست پیدا کند؛ فیلم سابربیکن پس از حضور در جشنواره‌ های بین المللی متعدد موفق شد برنده ۴ جایزه از جمله جایزه COLA برای بهترین فیلم داستانی مستقل شده و نامزد دریافت ۸ جایزه دیگر نیز شود که از میان آن‌ها میتوان به نامزدی یک جایزه ساترن برای بهترین فیلم هیجان انگیز اشاره کرد؛ داستان فیلم : در دهه ۵۰ میلادی روایت شده و در مورد محله‌ای آرام به نام سابربیکن است که صرفا مکانی برای سکونت خانواده‌های سفیدپوست است.

۴- آقای باغ وحش: وی آی پی گمشده

آقای باغ وحش: وی آی پی گمشده

فیلم سینمایی آقای زو یا آقای باغ وحش: وی آی پی گمشده (Mr. Zoo: The Missing VIP) فیلمی اکشن و کمدی محصول سال ۲۰۲۰ کشور کره جنوبی به کارگردانی تائه-یون کیم است که توسط کمپانی Leeyang Film تولید و منتشر شد، نویسندگی این فیلم را نیز تائه-یون کیم برعهده داشته و بازیگرانی چون سونگ مین لی، کیم سئو هیونگ، بای جنگ نام، کال سو وون، دیوید لی مکینینی، هون سانگ و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند. همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ ۲۲ ژانویه سال ۲۰۲۰ میلادی در کشور کره جنوبی به نمایش درآمد و موفق شد به فروش تقریبی ۴ میلیون دلار در سرتاسر جهان دست پیدا کند؛ فیلم آقای زو: وی آی پی گمشده پس از حضور در جشنواره‌‌ بین المللی Asian Academy Creative Awards موفق شد نامزد دریافت جایزه بهترین برنامه کمدی شود؛ داستان فیلم : تائه جو، مامور ارشد امنیت ملی و حیوان وحشی، پس از یک تصادف عجیب، ناگهان توانایی صحبت با حیوانات را دریافت می کند؟

دانلود فیلم آقای باغ وحش وی ای پی گمشده

 

امتیاز شما به این رمان

منتشر شده توسط :REZA_M در 704 روز پیش

بازدید :1020 نمایش

این کتاب را به اشتراک بگذارید ..


افزودن نظر