بهترین فرش ماشینی کاشان

شهر کاشان قطب اصلی صنعت نساجی و فرش ماشینی است. در میان انبوه تولید کننده گان فرش ماشینی، مجموعه نساجی گلباف بهادر ( برند فرش امیران ) با کادری مجرب و متخصص در سال ۱۳۷۵ در زمینه تولید فرش در منطقه کاشان و آران وبیدگل فعالیت گسترده خود را شروع و زمینه شغلی مناسبی برای افراد بومی و غیر بومی این منطقه ایجاد نموده و با گام های بلند این مجموعه به سوی پیشرفت و خریداری دستگاه های مدرن جدید روز دنیا از شرکت شونهر و واندویل شروع به تولید انواع فرش های ماشینی با کیفیت پرداخت. کلیه محصولات فرش امیران دارای علامت استاندارد ملی ایران و استانداردهای جهانی بوده که این نتیجه ی آزمایشگاه های مجهز و تضمین کیفیت و مهندسین مجرب و متخصصین تولید که به صورت شبانه روزی در حال فعالیت و خدمت رسانی هستند می باشد

با پیشرفت صنعت فرش ماشینی، این پیشرفت و مدرن شدن تأثیر بسیار زیادی در صنعت فرش ماشینی داشته است. ورود دستگاه‌های ۷۰۰ شانه ،۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه در سال‌های اخیر تحول بسیار زیادی را در بافت و تولید فرش ماشینی داشته است. همین تأثیر موجب تولید محصولات بسیار زیبا و خاص شده که بسیار مورد استقبال خریداران فرش ماشینی قرار گرفت.

 

بهترین فرش ماشینی کاشان

 

بهترین فرش ماشینی کاشان

 

 

فرش‌های ماشینی در صورت استفاده از نخ ۱۰۰% اکرولیک از کیفیت و دوام بالای برخوردار هستند فرش امیران کاشان به دلیل استفاده از نخ ۱۰۰% اکرولیک  هیت ست در بافت محصولات خود ضمانت ۶۰ ماه برای تمامی محصولات قرار داده است.

الیاف اکریلیک علاوه بر آن که خاصیت بازگشت پذیری بسیار خوبی دارد، عایق حرارتی خوبی نیز هست. از این رو، جایگزین بسیار خوبی برای پشم در خاب فرش می باشد. این دو ویژگی اکریلیک، بین تمامی الیاف منحصر به فرد است و تقریباً هیچ لیف طبیعی یا مصنوعی دیگری این دو ویژگی را به صورت همزمان ندارد. دوام و استقامت این نوع نخ در برابر حرارت و پا خوردن بسیار عالی است. همچنین این ثبات رنگ فرش ۱۰۰% اکرولیک بسیار خوب بوده و پس از شستشو به هیچ عنوان تغییر رنگ نخواهد داشت.

 

ویژگی های فرش ماشینی کاشان

 

تنوع در طرح و رنگ فرش ماشینی

طراحی فرش یکی از عوامل  مهم و تاثیرگذار در صنعت فرش ماشینی است که زیبایی و شکوه آن تاثیر مستقیمی بر فروش فرش دارد و با توجه به تقاضای مردم به طرح های جدید و مدرن امروزی همیشه طرح ها و رنگ بندی های جدید در صنعت فرش نیاز است. از عمده ترین عناصر زیبایی شناسی فرش طرح، رنگ و نقش آن است که به آن هویت می بخشد. طراحان طی چندین سده توانسته اند زیباترین و دل انگیزترین طرح ها را به صورت نقشه ی فرش اجرا نمایند و این امر تا به امروز ادامه دارد. شرکت فرش امیران با دارا بودن تیم طراحی زبده و با تجربه مفتخر به تولید انواع فرش های و طرح های انصاری و به روز  با رنگ آمیزی های زیبا  می باشد.  

تطبیق و هماهنگی تمامی تولیدات و محصولات فرش امیران با انواع دکوراسیون ها یکی از مهمترین عوامل در خرید فرش است . اگر قالی انتخاب شده ، هم از لحاظ رنگ و هم از لحاظ اندازه ، مطابق با محیط نباشد ، انتخابتان خوب نخواهد بود .به طور مثال اگر فرشی که تهیه می کنید بزرگتر از فضای منزلتان باشد ، بر اثر تا زدن ممکن است آسیب به آن وارد شود و عمر آن کمتر می شود و هم از نظر زیبایی جلوه ندارد . برای انتخاب رنگ فرش توجه داشته باشید  که همیشه سایز فرش را کوچکتر از فضای دکوراسیونتان انتخاب کنید تا فرش در نقطه مرکزی دید قرار بگیرد .

در انتخاب رنگ مناسب فرش برای هر فضای هم میتوان ایده های زیادی داد، مثلا برای اتاق کودک از میتوانید از رنگ های شاد استفاده کنید و یا برای اتاق ناهار خوری از رنگ چرک تاب مثل نقره ای یا فیلی استفاده کنید . فرش ماشینی با پالت لایت ، باعث ایجاد آرامش می شود و فضای منزلتان را بزرگتر نشان می دهد ولی باید توجه داشته باشید در مکان های پررفت و آمد از رنگ روشن استفاده نکنید . فرش های ۱۲۰۰ شانه گل برجسته را می توانید در فضاهای مانند : پذیرایی ، ناهارخوری ، اتاق نشیمن و سالن های بزرگ استفاده کنید .

5/5 - (1 امتیاز)

منتشر شده توسط :REZA_M در 1210 روز پیش

بازدید :1498 نمایش

این کتاب را به اشتراک بگذارید ..

نام رمان

نام رمان:

نویسنده

نویسنده:

ژانر

موضوع:

طراح

طراح:

تعداد صفحات

تعداد صفحات:

منبع

منبع:



افزودن نظر