راهنمای تولید محتوا برای توییتر

امروزه تولید محتوا در شبکه ی اجتماعی توییتر طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. در شبکه اجتماعی توییتر کاربران بسیار زیادی در سراسر دنیا به تولید محتوا های مختلفی می پردازند. شبکه ی اجتماعی توییتر با سایر شبکه های اجتماعی تفاوت های بسیاری دارد. اگر از سایر شبکه های اجتماعی خود خسته شده اید و تا حالا از شبکه ی اجتماعی توییتر بازدید نکرده اید، به شما پیشنهاد می کنیم حتما به توییتر سر بزنید. در این مطلب می خواهیم نکاتی را به عنوان راهنمای تولید محتوای هدفمند سایت کانتنت مارکتینگ برای توییتر به شما ارائه دهیم.

توییتر

توییتر یک شبکه ی اجتماعی بسیار پر طرفدار در سراسر دنیا می باشد که به کاربران خود اجازه می دهد تا در هر توییت ۲۸۰ حرف را در پیام متنی ارسال کنند. توییتر در سال ۲۰۰۶ آغاز به کار کرد. در توییتر قابلیت ارسال پیام متنی و تصاویر و وبدیو ها وجود دارد. شبکه ی اجتماعی توییتر در سال های اخیر در ایران توجه علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرده است. در شبکه ی اجتمای توییتر افراد می توانند با رعایت نکاتی در انتشار پست ها، بازدید و لایک های توییت خود را بالا ببرند. البته باید توجه داشته باشید که محتوایی که تولید می کنید در توییتر مورد علاقه ی سایر کاربران باشد تا لایک ها و ری توییت های زیادی را به دست آورد. در ادامه می خواهیم نکاتی را به عنوان راهنمای تولید محتوا برای توییتر به شما ارائه دهیم.

در تولید محتوا برای توییتر به چه نکاتی باید توجه کرد؟

 

راهنمای تولید محتوا برای توییتر

 

راهنمای تولید محتوا برای توییتر

 

همان طور که پیش تر گفتیم برای اینکه یک پست بازدید زیادی را کسب کند باید برخی از نکات رارعایت کند. در ادامه برخی از این نکات را برای شما نام می بریم.

  • استفاده از هشتگ های مناسب

یکی از مهم ترین مسائل در تولید محتوا برای توییتر استفاده از هشتگ های مناسب می باشد. بر اساس آمار توییت هایی که دارای هشتگ هستند بسیار بیشتر از توییت هایی که بدون هشتگ هستند، مورد توجه افراد قرار می گیرند. البته باید توجه کنید استفاده ی زیاد از هشتگ ها خود باعث کاهش بازدید پست می شود. به این ترتیب باید توجه کنید برای انتشار هر پست از تعداد مناسبی هشتگ مرتبط استفاده کنید.

  • استفاده از توییت های عکس دار

بر اساس آمار در سراسر جهان توییت هایی که دارای تصویر هستند بازدید بیش تری را داشته اند. برای استفاده از تصاویر در پست ها باید توجه کنید که حتما از یک تصویر با کیفیت و مرتبط با محتوا استفاده کنید. برای این کار می توانید از نرم افزار های متفاوتی برای پیدا کردن تصاویر مختلف و با کیفیت استفاده کنید.

 

راهنمای تولید محتوا برای توییتر

 

 

  • به فعالیت های رقیبان خود توجه کنید

یکی از بهترین شبکه های اجتماعی برای  کسب و کار ها و بیزنس ها، توییتر می باشد. به این ترتیب برند های زیادی در توییتر هستند که با تولید محتوای مناسب توجه مشتریان را به خود جلب می کنند. برای اینکه صفحه ی شما بازخورد بیشتری داشته باشد بهتر است رقیبان خود را شناسایی کنید. به این ترتیب شما می توانید با استفاده از صفحات توییتر ایده های رقبای خود را زیر نظر بگیرید و از این ایده ها برای پیشرفت خود الهام بگیرید.

  • به کاربران خود نکات آموزشی ارائه دهید

یکی از مهم ترین نکته ها برای افزایش بازدید یک توییت مفید بودن محتوای آن می باشد. همیشه باید به این نکته توجه کنید که فضای توییتر با اینستاگرام متفاوت است و به همین دلیل علاقه ی کاربران توییتر نیز متفاوت می باشد. برای مفید کردن محتوای خود بهتر است هر چند وقت یک بار پست های آموزشی را در حوزه ی کاری خود منتشر کنید.

  • به نام کاربری و عکس پروفایل خود بیشتر دقت کنید

انتخاب یک نام کاربری مناسب برای یک صفحه ی کاری و یا صفحه ی شخصی در توییتر بسیار مهم و حیاتی می باشد. استفاده از نام کاربری مناسب می تواند به افزایش بازدید کنندگان صفحه ی شما کمک کند. از جمله نکاتی که برای انتخاب نام کاربری باید به آن دقت کنید می توان به کوتاه بودن نام، منحصر به فرد بودن، آسان بودن برای به خاطر سپاری، آسان بودن برای جستجو و تایپ و … می توان اشاره کرد. عکس پروفایل یکی دیگر از مهم ترین مشخصه های یک صفحه ی کاربری می باشد. اگر یک برند دارید و می خواهید در توییتر یک حساب کاربری ایجاد کنید، بهتر است عکس پروفایل خود را به برند مخصوص شرکت خود تغییر دهید. 

 

چه زمانی برای انتشار پست در توییتر مناسب است؟

بر اساس تحقیقات انجام شده کاربران توییتر پس از مشاهده ی ۳ پست مشابه از یک صفحه علاقه ی خود به مشاهده ی پست های مشابه را از دست میدهند. در نتیجه بهتر است برای تولید محتوای خود در روز بیشتر از ۴ پست را منشر نکنید. برای اینکه علاقه ی دنبال کنندگان خود را بهتر است در اوایل راه اندازی صفحه خود در روز تعداد پست های مختلفی را منتشر کنید و بازخورد پست ها را بررسی کنید. به این ترتیب می توانید بفهمید دنبال کنندگان شما به چه پست هایی بیشتر علاقه مند هستند و چه زمانی برای انتشار پست های شما مناسب تر است.

همه ی کاربران در ساعات متفاوتی از شبانه روز از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. اما در هر شبکه ی اجتماعی در ساعات خاصی از شبانه روز اوج مصرف کاربران از این شبکه ی اجتماعی می باشد. به این ترتیب برای کسب بازدید های بیشتر توجه کنید که در ساعات اوج مصرف توییتر پست های خود را منتشر کنید.

 

راهنمای تولید محتوا برای توییتر

 

 

جمع بندی

علیرغم اینکه شبکه ی اجتماعی توییتر در ایران فیلتر می باشد، اما یکی از پر طرفدار ترین و پر استفاده ترین شبکه های اجتماعی در ایران است. محتوای تولید شده در توییتر با محتوای اینستاگرام و تلگرام بسیار متفاوت می باشد و به همین دلیل در در این شبکه ها نیز از محتوای توییتر استفاده می شود. در توییتر کسب و کار ها و بیزنس های متفاوتی مشغول به کار هستند که با تولید محتوای مناسب توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده اند. در این مطلب به بررسی برخی نکات و راهنمای تولید محتوا برای توییتر پرداختیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

5/5 - (2 امتیاز)

منتشر شده توسط :REZA_M در 1373 روز پیش

بازدید :1405 نمایش

این کتاب را به اشتراک بگذارید ..

نام رمان

نام رمان:

نویسنده

نویسنده:

ژانر

موضوع:

طراح

طراح:

تعداد صفحات

تعداد صفحات:

منبع

منبع:



افزودن نظر