دانلود رمان عشقی که تبخیر شد ⭐️

خلاصه :

دانلود رمان عشقی که تبخیر شد مهتا دختریست که با قدرت بینهایت پدرش در عمارتی عظیم ، بزرگ می شود. امیر پسری ست که در دست سالار خان سخت زندگی کردن را می آموزد. و عشقی که این میان ناگفته می ماند و نابود می شود ولی چرا نباید مثل ققنوسی از زیر خاکستر جان بگیرد و برخیزد؟ دنیای جنایتکاران بی رحم ست وعشق نمی شناسد و سالار خان هم دختر دردانه اش را به این راحتی ها نمی فروشد ، حتی به رمان جدید قیمت جان یک انسان عاشق.

عشق تبخیر می شود، جلوی چشمانت را با بخارش می پوشاند تا هیچکس را غیر از او نبینی و نخواهی، ولی دوباره با شعله ای گرم که شد مثل شبنمی اشک از چشمت سرازیر می شود و باز هم حالت را دگرگون می کند. آری عشق چنین شگفت آورست.

دانلود رمان عشقی که تبخیر شد

دانلود رمان عشقی که تبخیر شد

 

پدر ، واژه ی غریبی ست ، آنقدر که همیشه دلت میخواهد کشفش کنی و بفهمی این مرد کیست که حاضر ست همه ی هستی و زندگیش را بدهد تا تو یک آه نکشی. تا دلت از چیزی نگیرد رمان جنایی که بدانی چطور اینقدر محکم ست و بر همه چیز غالب! چگونه می تواند روح و جسم رنجورت را اینطور با صلابت بر دوش بکشد و آخ نگوید!

و چه دردی دارد کاب*وسی که یک باره او را از تو بگیرد! کوهی که یک عمر به آن تکیه داشتی متلاشی شود و فرو بریزد! دیوارهای تصورات شیرینت چنان بر سرت آوار شود که از سنگینیش نفس بریده به جان کندن بیفتی و برای یک دم نفس به هر روزنه ای امید ببندی.

و چه دیر فهمیدم این مردی که پدر ست چقدر از تصوراتم و از نام

 

پیشنهاد می‌شود

رمان مُعَمَر | ریحانه نصیری 

رمان قاتل‌‌ها دوبار می‌میرند | فرناز ضرغامی

دانلود رمان نم شب (جلد دوم)

دانلود رمان دل آزار

رمان توبه شکن

5/5 - (1 امتیاز)

منتشر شده توسط :REZA_M در 2041 روز پیش

بازدید :5104 نمایش

این کتاب را به اشتراک بگذارید ..

نام رمان

نام رمان: عشقی که تبخیر شد

نویسنده

نویسنده:فاطیما.ر

ژانر

موضوع:عاشقانه ، جنایی-مافیایی

طراح

طراح:PARISA_R

تعداد صفحات

تعداد صفحات:423

منبع

منبع:



دیدگاه خود را بنویسید . تعداد نظرات : ( 2 )


  1. شبنم گفت:

    فایل epub لطفا همش apk

افزودن نظر