دانلود فن فیکشن انتقام‌ جویان، پدرخوانده ⭐️

معرفی:

دانلود فن فیکشن انتقام‌ جویان، پدرخوانده _ همسر استیو راجرز به دست لوکی کشته می‌شود. استیو به نزد انتقام‌جویان باز می‌گردد و برای مقابله با خطر لوکی به ثور و نگهبانان پیام می‌فرستند تا به زمین بیایند.

 

دانلود فن فیکشن انتقام‌ جویان، پدرخوانده

دانلود فن فیکشن انتقام‌ جویان، پدرخوانده

 

قسمتی از فن فیکشن:

به بلیط‌های در دستش را نگاه کرد. بهترین زمان برای رفتن به ماه عسل بود. درست سه ماه از زمانی که همه سنگ‌ها را به زمانشان بازگردانده بود می‌گذشت. او تصمیم گرفته بود که یک بار هم که شده به جای وظیفه‌اش به دنبال قلبش برود. دنیا در امان بود و تهدیدی وجود نداشت.

حتی اگر هم وجود داشت، وقتی کاپیتان مارول و ثور بودند، چه کسی به استیو راجرز احتیاج داشت؟ او تصمیم گرفت پس از سال‌ها جنگیدن، خودش را بازنشست کند. تمام دنیا را رها کرده‌ بود، تا با زنی که دوست داشت باشد.
بالاخره بعد از مدت‌ها احساس خوشبختی می‌کرد. او دیگر آن قهرمان همیشه در خطر نبود. حال او می‌توانست به راحتی در کنار همسرش زندگی کنند. وظیفه‌اش را انجام داده بود. حتی بیشتر از آن‌چه از او انتظار می‌رفت. بازنشستگیش پاداشی بود که خودش به خود برای این‌همه سال جنگیدن داد.
در میان راه گل فروشی را دید. دخترکی کم سن و سال که دامن پرچینی برتن داشت. موهای طلایی رنگش را گوجه‌ای بسته بود و به دنبال آدم‌ها می‌رفت، تنها به امید این‌که بتواند شاخه گلی بفروشد. استیو لبخند زنان به سمتش رفت. دخترک تا او را دید به سمتش رفت. با ذوق وصف ناپذیری گفت:
– تو کاپیتان آمریکایی؟
استیو لبخندی زد. حتی اگر او می‌خواست فراموش کند که کاپیتان است، مردم فراموش نمی‌کردند. سری تکان داد. چند اسکناس از جیبش بیرون آورد و به دخترک داد.

 

پیشنهاد می‌شود

رمان دلبر کفرستان

رمان کوتاه سایه احساس

فن فیکشن به دنبال دهکده‌ی ناقوس‌ها | الهام سواری 

فن فیکشن عصر خون‌آشام‌ها | حدیث صبری

4/5 - (4 امتیاز)

منتشر شده توسط :PARISA در 481 روز پیش

بازدید :1463 نمایش

این کتاب را به اشتراک بگذارید ..

نام رمان

فن فیکشن انتقام‌ جویان، پدرخوانده

نویسنده

متینا

ژانر

علمی تخیلی

طراح

شادی روحبخش

تعداد صفحات

261

منبع

یک رمان

اندروید

دانلود فایل apk

پی دی اف

دانلود فایل pdf



افزودن نظر